راه‌اندازی نخستین پایگاه عملیاتی اورژانس هوایی

۱۴۰۲/۰۴/۱۴ - ۰۱:۵۸:۴۱
کد خبر: ۲۰۹۸۷۳
راه‌اندازی نخستین پایگاه عملیاتی اورژانس هوایی

سرپرست اورژانس استان تهران گفت: نخستین پایگاه عملیاتی آموزشی اورژانس هوایی کشور با قابلیت تعمیر و نگهداری بالگرد راه‌اندازی می‌شود و همه بالگردهای غیرنظامی که در اورژانس هوایی کشور هستند در این آشیانه تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی می‌شوند.

محمد اسماعیل توکلی درباره خدمات اورژانس هوایی در تهران و راه‌اندازی نخستین پایگاه عملیاتی آموزشی اورژانس هوایی کشور اظهارداشت: با راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی یکی از گرانقیمت‌ترین خدمات درمانی در دنیا به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. او ادامه داد: پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در بوستان ولایت برای خدمات دهی به شهروندان قرار دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران با اشاره به استفاده از بالگرد BK۱۱۷ در پایگاه اورژانس هوایی کشور، افزود: اکنون در کشور ۵۲ ایستگاه اورژانس هوایی و ۲ فروند بالگرد بال ثابت وجود دارد که یکی از این بالگردها در استان تهران مستقر است و از نسل بالگردهای BK۱۱۷ هشت فروند در کشور موجود است که از این تعداد اکنون ۲ فروند در آشیانه استان تهران استقرار دارد و در کنار بالگرد نیروی انتظامی و هواپیمای بال ثابت که در استان تهران داریم، برای خدمت‌رسانی در اختیار مردم قرار دارد.

 

ارسال نظر