میوه در آستانه عید قربان گران می‌شود؟

۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۰:۱۳
کد خبر: ۲۰۹۴۰۴
میوه در آستانه عید قربان گران می‌شود؟

آقای مصطفی دارایی نژاد از ثبات بازار میوه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی عرضه، قیمت میوه نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

به گزارش اقتصاد 100، او قیمت هرکیلو آلبالو را ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو آلو قطره طلا ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، انگور یاقوتی ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، توت فرنگی سنندج ۳۵ تا ۵۵ هزارتومان، توت فرنگی کرج ۴۰ تا ۹۰ هزارتومان، زردآلو ۱۲ تا ۵۰ هزارتومان، سیب گلاب ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، شلیل ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۲۵ تا ۹۵ هزارتومان، هلو ۱۰ تا ۳۵ هزارتومان، گوجه سبز ۲۵ تا ۶۵ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان و خیار اصفهان ۸ تا ۱۵ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: در حال حاضر هرکیلو طالبی و جانا با نرخ ۷ تا ۱۵ هزارتومان، ملون ۴ تا ۸ هزارتومان، خربزه ۸ تا ۲۳ هزارتومان و هندوانه ۴ تا ۱۱ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی بار و عرضه طالبی ساوه و رامین و هندوانه از بهبهان و شیراز و همچنین گرمای هوا پیش بینی می شود که قیمت در عید قربان نوستنی نداشته باشد.

ارسال نظر