دبل پرسپولیس و استقلال!

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۰۳:۲۵:۰۲
کد خبر: ۲۰۷۲۷۶
دبل پرسپولیس و استقلال!

فینال جام حذفی فوتبال ایران دیشب به میزبانی ورزشگاه آزادی و با تقابل دو رقیب سنتی برگزار شد. در شبی که جنجال‌ها حسابی به متن بازی غلبه داشت در نهایت این سرخ‌ها بودند که فاتح جام حذفی لقب گرفتند و پایان‌بندی فصل فوتبالی ایران را با شادمانی جشن گرفتند. پرسپولیس با این برد موفق شد هم جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد هم جام حذفی را. 

دو تیم استقلال و پرسپولیس در شرایطی شب گذشته به مصاف هم رفتند که کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی درستی از نتیجه بازی کند. چرا که همه می‌دانستند این دربی مخصوصا در فینال جام حذفی چه معنایی دارد و دو تیم با چه احتیاط‌هایی وارد زمین می‌شوند. 

با این وجود پرسپولیس با زدن یک گل توسط مهدی ترابی در نیمه نخست و حفظ آن تا دقیقه 101 بازی می‌رفت که جشن قهرمانی را برپا کند اما گل ثانیه آخری مرادمند برای استقلال بازی را به تساوی کشاند. غیر از دو گل بازی که هر کدام یک سمت ورزشگاه را برد روی هوا و سمت دیگر را در سکوت فرو برد مصدومیت اشکان خورشیدی و تعویض او با زاهدی‌فر یعنی داور چهارم اتفاق مهم دیگر بازی بود.

اتفاقا همین تعویض باعث شد بازی در نیمه دوم وقت اضافه زیادی داشته باشد و در همین اوقات اضافه بود که استقلال به بازی برگشت. اما این برگشت به بازی هرچند آبی‌ها را غرق شادی کرد اما حاشیه‌هایی به وجود آورد که در نهایت به اخراج ساپینتو منجر شد. ساپینتویی که هنگام خروج از زمین با هواداران پرسپولیس درگیر شد و برای لحظاتی اوضاع را حسابی به هم ریخت. 

پرسپولیس در 30 دقیقه وقت اضافه میل بیشتری به پیروزی نشان داد و در نهایت امید عالیشاه با یک ضربه کاشته دروازه حسینی را برای بار دوم گشود و سرخ‌ها را برنده بازی کرد.

پرسپولیس در این فصل بعد از قهرمانی در لیگ توانست در شرایطی دراماتیک قهرمانی جام حذفی را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. 

 

ارسال نظر