واگذاری سهام ۳ بانک برای سهام عدالت مددجویان بازمانده

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۰۳:۵۶:۲۳
کد خبر: ۲۰۷۱۹۸

بازار|عسگر توکلی، رییس هیات‌مدیره شرکت تعاونی‌های سهام عدالت با اشاره به شناسایی قالیبافان و زنان بی‌سرپرست برای بهره مندی از سهام عدالت، گفت: استان مازندران در سال ۹۱ حدود سه میلیون و ۵۰ هزار نفر جمعیت داشت که برای دو میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برگه صادر شده بود و برخی‌ها نیز از این طرح بازمانده بودند.

وی با بیان اینکه شمار شرکت‌های سهام عدالت در گذشته ۶۱ شرکت بوده و اکنون به ۴۹ شرکت کاهش یافته است، افزود: متاسفانه برخی از افرادی که حق آنها بود نیز از عضویت در سهام عدالت جامانده بودند و در مجموع برای یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برگه صادر شده بود ولی ثبت نهایی نشده بود. توکلی با بیان اینکه پیگیری‌های مجدانه برای رفع مشکل جاماندگان سهام عدالت در حال انجام است، گفت: در نهایت مقرر شد مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و بسیجیان به عضویت سهام عدالت درآیند و سهام سه بانک صادرات، ملت و تجارت برای عضویت مشمولان سهام عدالت واگذار شد. 

رییس هیات‌مدیره شرکت تعاونی‌های سهام عدالت با بیان اینکه مشمولان و جاماندگان از مراجعه به دستگاه‌ها برای عضویت سهام عدالت خودداری کنند، گفت: مقرر شد ساماندهی جاماندگان در دستور کار قرار گیرد و برای این کار باید بخشی از دارایی‌ها شناسایی و در اختیار ستاد ساماندهی سهام عدالت قرار گیرد. رییس هیات‌مدیره تعاونی سهام عدالت یادآور شد: سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و غیره برای عضویت معرفی و قرار شد تا سقف ۱۰ میلیون تومان سهام داده شود و تا پایان سال ساماندهی سایر جاماندگان محقق می‌شود.

 

ارسال نظر