جوابیه با امضای محفوظ

۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ۰۳:۴۰:۱۶
کد خبر: ۲۰۵۸۰۰

جناب آقای دکتر حضرتی

مدیرمسوول محترم روزنامه وزین تعادل

با سلام و احترام

با توجه به درج مطلب «درخواست اعضا از پدرخوانده» در روزنامه امروز تعادل (23/2/1402) لطفا در صورت صلاحدید توضیحات زیر با امضا محفوظ در شماره آتی درج گردد.

به کار بردن اصطلاح پدرخوانده برای ریاست فعلی اتاق تهران صحیح به نظر نمی‌رسد، ایشان علی‌رغم بازماندن از حضور در انتخابات اخیر، ضمن مشارکت فعال ضمن ارایه لیست و جلب نظر حداکثری اعضای اتاق (علی‌رغم جو سنگین و شرایط سخت حضور رای‌دهندگان) موفق به اخذ رای اعتماد برای کلیه اعضا و کاندیداهای ائتلاف گردید و طبعا با تایید انتخابات و تشکیل هیات نمایندگان دوره دهم من‌بعد در اتاق فاقد هر‌گونه نقش‌آفرینی بوده و استفاده از لفظ و تعیین «پدرخوانده» برای منتخبین جدید بلاموضوع است.

2- اعلام قطعی ریاست یکی از منتخبین در شرایطی که تاکنون در خصوص شاخص‌های تصدی این سمت بحثی به عمل نیامده و دولت نیز نمایندگان خود را معرفی ننموده نوعی فرافکنی و آدرس غلط محسوب می‌گردد که در شأن آن روزنامه وزین نمی‌باشد.

3- مطرح کردن یکی از کاندیداهایی که موفق به کسب رای لازم از اعضای اتاق نگردیده به عنوان فرد مورد نظر دولت نیز شائبه دخالت دولت در نهاد خصوصی «اتاق بازرگانی» را دامن می‌زند و از این منظر برخلاف ادعای دولت مبنی بر پرهیز از هر گونه مهندسی انتخابات نهادهای مرتبط با بخش خصوصی می‌باشد که احتمالا نسبت به این ادعا موضع‌گیری خواهد نمود.

4- در میان منتخبین دوره دهم هیات نمایندگان برخی از اعضا موفق به کسب بالاترین آرا در حوزه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی شده‌اند و همگی شایستگی حضور در هیات رییسه و ریاست اتاق را دارا هستند که در مطلب فوق‌الاشاره نامی از آنان برده نشده و در حق ایشان بی‌انصافی و جفا شده است.

امضا محفوظ

 

ارسال نظر