یک پله برقی مترو خراب است 87 آسانسور خاموش

۱۴۰۲/۰۲/۲۱ - ۰۴:۳۱:۱۰
کد خبر: ۲۰۵۵۶۰

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک پله برقی متعلق به ایستگاه دروازه دولت در متروی تهران خاموش است و سایر پله برقی‌ها فعال هستند، گفت: ۸۷ آسانسوری که به دلیل استاندارد خاموش بودند، به زودی با همکاری سازمان استاندارد فعال خواهند شد.

به گزارش ایسنا، مسعود درستی در یک نشست خبری با تأکید بر اینکه از سوی شرکت بهره‌برداری متروی تهران ۱۱۸۹ پله برقی در خطوط هفت گانه توزیع شده که به صورت روزانه سرویس دهی به مسافران را بر عهده دارد، اظهار کرد: شرکت مترو نیز برای روشن بودن و فعال بودن این پله‌ها تلاش بسیاری را انجام می‌دهد، اما در حال حاضر تنها یک پله برقی از حدود ۱۲ روز قبل خاموش است که پله برقی مربوط به ایستگاه دروازه دولت است که به جهت اورهال اساسی تا ۲۹ اردیبهشت ماه خاموش خواهد بود و پس از آن به سرویس‌دهی باز می‌گردد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: برخی پله‌های ما به لحاظ شرایط کاری برای اورهال اساسی برنامه‌ریزی می‌شوند که امیدواریم تا پایان سال جاری چند پله را بتوانیم اورهال اساسی کنیم. تا روز گذشته چند پله برقی خاموش داشتیم اما امروز همه آنها به جز ایستگاه دروازه دولت روشن و در حال فعالیت هستند. وی ادامه داد: برخی از پله برقی‌ها را بنا به تدبیر خود خاموش می‌کنیم. در حقیقت این موضوع به این شکل است که در جایی که سه پله برقی مشغول فعالیت هستند و دو خط به صورت موازی خدمت رسانی می‌کند در ساعت‌های غیر پیک یکی از دو پله موازی برای صرفه جویی در مصرف برق خاموش می‌شود.

 

ارسال نظر