قیمت رهن و اجاره آپارتمان در افسریه تهران

۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۷:۰۹
کد خبر: ۲۰۵۲۹۵
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در افسریه تهران

ورزشگاه تختی، بوستان والفجر، بوستان بسیج، باشگاه سوارکاری قصر فیروزه، پارک سرخه حصار و… از جمله امکانات ورزشی و تفریحی افسریه محسوب می‌شود. کسانی که قصد اجاره یک خانه نقلی در تهران را دارند، می‌توانند موارد خوبی را در این محله پیدا کنند. کاماپرس در ادامه، آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در افسریه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، مبلغ ودیعه یک آپارتمان دو خوابه 70 متری در افسریه 200 میلیون تومان و قیمت اجاره ماهانه آن، چهار میلیون و 500 هزار تومان است. سن بنای این آپارتمان 12 سال بوده و دارای پارکینگ و انباری است. واحد آگهی شده در طبقه چهارم قرار داشته و این ساختمان فاقد آسانسور است. این واحد به خانواده (حداکثر سه نفر) و افراد مجرد اجاره داده می‌شود.

یک آپارتمان 70 متری دو خوابه در افسریه با 250 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 6 میلیون تومان، آگهی شده است. این بنا ساخت سال 1388 بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد مذکور فاقد آسانسور و پارکینگ بوده اما دارای یک انباری است. مبلغ فوق غیر قابل تبدیل بوده و این واحد تنها برای اجاره خانواده مناسب است.

یک واحد 70 متری دو خوابه با قیمت 300 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 5 میلیون تومان، اجاره داده می‌شود. این آپارتمان ساخت سال 1398 بوده و در شهرک شهید بروجردی (سه راه افسریه) واقع شده است. از جمله امکانات واحد مذکور می‌توان به آسانسور، آسانسور بار، نگهبانی 24 ساعته، داکت اسپیلت، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

قیمت رهن کامل یک واحد 70 متری در افسریه شمالی 350 میلیون تومان بوده و این مبلغ غیرقابل تبدیل است. سن بنای این آپارتمان 22 سال بوده و واحد آگهی شده به طور کامل رنگ شده است. از جمله امکانات این واحد می‌توان به انباری، یک اتاق خواب، کابینت ام دی اف و کف سرامیک اشاره کرد.

قیمت ودیعه یک آپارتمان 70 متری کلید نخورده در افسریه، 500 میلیون تومان است. همچنین، مبلغ اجاره ماهیانه این واحد 6 میلیون و 500 هزار تومان بوده و قابل تبدیل است. این آپارتمان دارای 2 اتاق خواب، کابینت های گلاس، پکیج، انباری، آسانسور و پارکینگ بوده و تنها به زوجین اجاره داده می‌شود.

*قیمت رهن کامل یک واحد 70 متری در افسریه شمالی 690 میلیون تومان است. این مبلغ غیرقابل تبدیل بوده و واحد آگهی شده به خانواده یا افراد مجرد اجاره داده می‌شود. از جمله امکانات آپارتمان مذکور می‌توان به دو اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

ارسال نظر