جزییات ثبت نام افزایش یارانه نقدی ۱۴۰۲

۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - ۰۱:۲۶:۲۸
کد خبر: ۲۰۴۵۰۵

اگر جزو ۵ دهک پایین جامعه هستید، شرط افزایش یارانه نقدی ۱۴۰۲ شما استفاده از کالا برگ الکترونیکی است. پس باید به نشانی اینترنتی https: //shoma.sfara.ir/ مراجعه کنید و اپلیکیشن شما را نصب کنید و اطلاعات درخواستی که مربوط به سرپرست خانوار است را کامل کنید.

همزمان با اجرای طرح‌های تشویقی، رقم یارانه‌تان از طریق شارژ مازاد کالا برگ افزایش پیدا می‌کند. متقاضیان که در طرح افزایش یارانه نقدی ۱۴۰۲ از طریق کالا برگ شرکت‌ می‌کنند، می‌توانند با رقم یارانه خود یک ماه زودتر خرید کنند. برای مثال می‌توانید در اردیبهشت‌ماه تمام مبلغ یارانه خردادماه را (به شرط استفاده از کالابرگ الکترونیکی) کالاهای اساسی بخرند.

گفتنی است تمام افراد مشمول دریافت یارانه می‌توانند اپلیکیشن شما را نصب کنند و از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، اما قرار است تنها رقم اعتبار ۵ دهک پایین جامعه افزایش پیدا کند. یارانه اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است. استفاده از این اعتبار کاملا اختیاری است، درصورت عدم استفاده از مزایای خرید اعتباری، همانند قبل می‌توانید به صورت نقدی در تاریخ واریز یارانه نقدی، آن را برداشت نمایید.

خیر، تنها با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز که در برنامه کاربردی «شما» (فارا) یا سایت shoma.sfara.ir معرفی شده‌اند، می‌توان خرید اعتباری را انجام داد. ۱۰ قلم کالای اساسی شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت سفید (مرغ)، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج می‌باشد. برای مشاهده جدول کالاهای اساسی می‌توانید به برنامه کاربردی «شما» (فارا) یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه نمایید. با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار بوده و با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز می‌توانید از خرید اعتباری استفاده نمایید. میزان و مانده اعتبار از دو طریق قابل مشاهده است: از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۲۸٭۷۸۸٭ و با استفاده از برنامه اپلیکیشن شما (فارا) .

 

ارسال نظر