امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه از ۵ اردیبهشت

۱۴۰۲/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۰۳۷۰۵
امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه از ۵ اردیبهشت

«امید قالیباف» اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای آنها برای سال آینده تعیین شود و این امکان برای این دسته متقاضیان فراهم خواهد شد که با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متقاضیان فوق‌الذکر می‌توانند انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند.

سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد: شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ قطعاً تعدیل خواهد شد.

قالیباف گفت: با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می‌توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریع‌تر خودرو انجام دهند.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
2
چقدر دروغ. بسه دیگه به هیچ کسی نمیشه اعتماد کرد. اول گفتن ۱۴۰۲ حالا میگن ۱۴۰۳. تا کی می‌خواهید با این ملت بازی کنید. دروغ دروغ دروغ.
بابک
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
1
در کجای دنیا این چنین با مردم خود رفتار میکنند، در کجای دنیا این چنین مردم خود را سرگرم مسایل اقتصادی آن هم خودرو میکنند، تا کی مردم را به صف میکنید و پولهای آنان را برای خودروی خیالی میگیرید؟ مصداق بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد... اگر در نقطه‌ای در دنیا دولتی با مردم و ملت خود این‌چنین میکند بگویید ما هم بدانیم که لااقل کشور دوم هستیم در زمینه تهیه خودرو...عجب عجب عجب
نگین
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۴۰
0
1
متاسفانه صحبت‌های آقای قالیباف با سخنگوی ایران خودرو یکی نیست. طبق اعلام ایران خودرو فقط امکان انتخاب چند خودرو که متقاضی نداشته وجود دارد که لیست آنها هم مشخص نمی‌باشد اگه ظرفیت تولید با قیمت‌گذاری جدید بالا رفته پس چرا فقط امکان انتخاب چند خودرو وجود دارد؟ لطفا درخواست ما که الان اولویتمون به سال ۱۴۰۳ افتاده را به مقامات برسونید. ما هم باید حق انتخاب از بین تمام خودروهای خودروسازان را داشته باشیم نه فقط دو سه نمونه‌ای که در کارخانه به علت عدم تقاضا مونده است
حسین
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۵۰
0
1
چطور باید تغییر بدیم... راه تغییر خودرو رو لطفا آموزش بدین