قیمت چانگان وارداتی چند؟

۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۲:۵۴:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۴۳۷

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره واردات چانگان اشاره کرد و گفت: فکر نکنم ما بتوانیم این خودرو را بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروشیم، بنابراین نوش جان کسی که در سامانه ثبت نام کرده است.

تیموری در ادامه در مورد واردات خودروی چانگان و تحویل آن به متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند نیز اظهار کرد: به ما اعلام کردند هزینه حمل و نقل، ترخیص و گمرک را پرداخت کنید، قیمت تمام شده درب کارخانه به شما ۱۷ درصد سود می‌دهیم. از اسفند تاکنون خودروها موجود است. ما خیلی مظلومیم.

همه پیش فروش می‌کنند از محل پول آن ارز می‌خرند و بعد از آن خودرو را وارد می‌کنند، در حالی که ما پولمان را جور کردیم خودرو را هم وارد کردیم و اکنون درگیر قیمت‌گذاری هستیم. در صورتی که اگر پول را اسفند می‌گرفتم حتما ۱۰ هزار خودروی بعدی را هم حمل می‌کردیم. زیرا پولی را از محل دارایی غیر از جریان نقدینگی وارد این کار کردیم که دوباره بلااستفاده شد، یا در گمرک است یا کشتی یا شرکت. وی ادامه داد: اعلام کردند قیمت تمام شده درب گمرک ۹۰۰ میلیون تومان شده است، با در نظر گرفتن امور تحویل و خدمات پس از فروش یک چانگان که نزدیک ۲.۵ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت. فکر نکنم ما بتوانیم این خودرو را بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروشیم. نوش جان کسی که در سامانه ثبت نام کرده است. 

 

ارسال نظر