بازگشت 2 ایرلاین خارجی به لارستان

۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۰۳:۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۳۳۳۱

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان از فعالیت دو شرکت خارجی در فرودگاه بین‌المللی آیت‌اللهی لارستان خبر داد و اعلام کرد: پروازهای لارستان به مقصد امارات روزانه شد، همچنین با راه‌اندازی پرواز شارجه، تعداد پروازهای خارجی فرودگاه لارستان به ۱۱ پرواز در هفته رسید.

به گزارش ایلنا، امین‌الله صولتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان با اشاره به راه‌اندازی مجدد پروازهای شرکت العربیه در لارستان اظهار کرد: پروازهای خارجی فرودگاه لارستان به مقاصد دوبی، کویت و قطر انجام می‌شد که با برقراری پرواز العربیه به مقصد شارجه این پرواز نیز به مقاصد خارجی ما اضافه شد و تعداد پروازهای خارجی در هفته به ۱۱ پرواز که شامل ۲۲ سورتی (رفت و برگشت هر پرواز) می‌شود رسید. صولتی ادامه داد: در حال حاضر، مقصد داخلی پروازهای فرودگاه لار، تهران و دو روز در هفته، شامل ۴ پرواز به سمت تهران است و در تلاش هستیم که تعداد این پروازها را افزایش دهیم.

وی گفت: در برنامه‌ریزی‌های آینده برای پروازهای خارجی در نظر داریم پروازها به سمت دبی و شارجه را افزایش دهیم، باید ظرفیت مسافر برای این پروازها دیده شود، حتی این امکان وجود دارد که پروازهای «العربیه» و «فلای‌دبی» و قشم ایر به صورت روزانه انجام شود، در حال حاضر پروازها به مقصد امارات هر روز هفته انجام می‌شود. مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان تشریح کرد: با همراهی مسوولان ارشد شهرستان پیگیر هستیم که پرواز شرکت «قطرایرویز» را در کنار پروازهای ایران‌ایر به سمت قطر برقرار کنیم، تا در این زمینه فضای رقابتی به وجود ‌آید و بتوانیم خدمات بهتری را به مردم منطقه ارایه دهیم. وی توضیح داد: برای پروازهای داخلی، اگر به فرودگاه‌های سطح کشور نگاه کنید، آنها هم درگیر کمبود ناوگان هستند و فقط ما نیستیم که درگیر این مشکل هستیم.

 

ارسال نظر