تجهیز تمامی اورژانس‌های اجتماعی کشور به «بی‌سیم»

۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۰۳:۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۰۳۲۰۷
تجهیز تمامی اورژانس‌های اجتماعی کشور به «بی‌سیم»

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تحویل بی‌سیم‌ به تمامی اورژانس‌های اجتماعی تا ابتدای تابستان خبر داد. محمدرضا حیدرهایی با اشاره به راه‌اندازی طرح بی‌سیم اورژانس اجتماعی که در بهمن‌ماه به صورت پایلوت در استان تهران اجرا شد، اظهار کرد: بی‌سیم‌ها دارای قابلیت ضبط صدا و ضبط تصویر هستند که در حوزه اورژانس اجتماعی می‌توانند کمک‌کننده باشند و در عملیات‌ها که ممکن است فرد مداخله‌گر نیاز فوری به کمک همکاران خود داشته باشد، مورد استفاده قرار گیرند.

به گفته او، علاوه بر تیم‌های اورژانس اجتماعی، سوپروایزر که در خط اورژانس اجتماعی استان فعالیت و عملیات را هدایت می‌کند و همچنین راننده خودرو نیز دارای بی‌سیم هستند. در این میان معاونت اجتماعی اورژانس اجتماعی کشور و مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نیز به عنوان کاربران اصلی می‌توانند با استفاده از این بی‌سیم تمام مکالمات و جریان عملیات در کشور را رصد کنند.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در انتهای سال ۱۴۰۱ بی‌سیم‌ها خریداری شد، گفت: از آنجایی که ابتدا باید طرح به صورت آزمایشی اجرا شود تا مدل استفاده درست از آن نیز به دست‌اید، اکنون که طرح به صورت پایلوت اجرا شده، آماده واگذاری بیسیم به سایر اورژانس‌های اجتماعی کشور هستیم. حیدرهایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ دستگاه بی‌سیم خریداری شده است، یادآور شد: همزمان با راه‌اندازی سامانه EOCS در سازمان بهزیستی تا ابتدای تابستان و پس از ارایه آموزش‌های لازم به اورژانس‌های اجتماعی سراسر کشور، تمامی بی‌سیم‌ها نیز به استان‌ها تحویل داده خواهد شد.

 

ارسال نظر