باز شدن دوباره سامانه فروش خودرو داخلی از ۱۶ تا ۱۸ فروردین/ دارندگان حساب وکالتی فرصت تازه برای ثبت‌نام را فراموش نکنند

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۱۷۸
باز شدن دوباره سامانه فروش خودرو داخلی از ۱۶ تا ۱۸ فروردین/ دارندگان حساب وکالتی فرصت تازه برای ثبت‌نام را فراموش نکنند

بر اساس اعلام قبلی سخنگوی وزارت صمت، سامانه یکپارچه فروش خودرو در روزهای پایانی هفته پیش رو باز خواهد شد تا جاماندگان در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی هم بتوانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

امید قالیباف پیش‌تر گفته بود افرادی که در بازه ۲۰ تا ۲۳ اسفند حساب وکالتی باز کرده‌اند و بانک هنوز اسامی آنها را به وزارت صنعت اعلام نکرده از روز چهارشنبه ۱۶ تا جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه فروش خودرو ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

بر اساس اعلام وزارت صمت با پایان مرحله قبلی ثبت‌نام در ۸ فروردین روند بررسی اطلاعات متقاضیان شروع شده است.

در مراحل قبلی تعدادی از متقاضیان به دلایلی همچون اشتباه در وکالتی کردن حساب به نام (به نفع) سازمان حمایت، یا ترافیک ثبت‌نام در سامانه و یا اختلال‌های دیگر همچون عدم تطابق کد ملی با شماره تماس، عدم تایید بانک در وکالتی شدن حساب مشتری و... از ثبت‌نام باز مانده بودند.

سخنگوی وزارت صمت نیز در همین ارتباط گفته بود: متاسفانه برخی از بانک‌ها همچنان لیست افرادی که در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ حساب وکالتی باز کرده‌اند را به وزارت صنعت ارسال نکرده است.

حالا و با باز شدن مجدد سامانه در هفته آینده این امیدواری وجود دارد که جاماندگان از این طرح نیز فرصت ویرایش اطلاعات و تکمیل ثبت‌نام برای خرید خودروهای داخلی را داشته باشند.

 

ارسال نظر