افزایش حقوق‌ها باید به سمت عدد ثابت برود

۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۹۹۴۳۵
افزایش حقوق‌ها باید به سمت عدد ثابت برود

میثم لطیفی امروز چهارم اسفندماه در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران کل، ذیحسابان و معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در کرمان اظهار کرد: سبک های متعددی در مدیریت داریم و سبک مدیریتی ایرانی، سبک پهلوانی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این سبک مدیریت، مبتنی بر الفت است و نه تقابل و تبانی. مبتنی بر دوستی و برادری بوده و کار گروهی می کند. دنبال نشاط واقعی است و این سبک مدیریتیِ حاج قاسم و مکتب او بود که باید این سبک مدیریتی در کشور حاکم شود و نیازمند خوانشی نو از سبک مدیریتی هستیم که برآمده از فضای ورزشی خودمان( سبک پهلوانی) است.

لطیفی تصریح کرد: ورزش ما نیز جهاد است و وزیر ما تحریم می شود به خاطر اینکه دشمن شناسی دارد و وسط میدان است.

معاون رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: در سازمان امور اداری و استخدامی کاری را انجام می دهیم که معتقدم خیلی دیر شده اما به نظر بنده باید واحد تجربه نگاری مدیران جمهوری اسلامی را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ما سبک مدیریت خود را داریم، باید این را مستند و به نسل جوان منتقل کنیم و این التزام بین ورزش و جوانان در حوزه شما، مسئولیتتان را دو برابر می کند شما با جوان پرنشاط و مطالبه گر مواجه هستید و باید این قوت ها را نشان بدهیم.

لطیفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه چهار هدف عدالت، بهره وری، مردم محوری و خانواده محوری را در دولت سیزدهم دنبال می کنیم، افزود: بهره وری در ورزش خیلی اهمیت دارد و هرچه در این حوزه هزینه شود چندین برابر در درمان کاهش هزینه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ورزش یک امر به شدت مردم پایه است. ضمن اینکه باید برای ورزش خانوادگی زمینه را فراهم کنیم و در ورزش کارکنان فکر اساسی باید بشود. این مسئله هزینه نیست بلکه عین سرمایه گذاری است و باید فضاهای ورزشی برای کارکنان راه اندازی شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در ادامه با اشاره به موضوع حقوق و دستمزد عنوان کرد: یکی از وزارتخانه هایی که باید حمایت ویژه ای از آن صورت بگیرد، ورازت ورزش و جوانان و همچنین وزارت کشور است و در این زمینه اقداماتی صورت گرفته که بعد از نهایی شدن و تصویب در دولت، از ابتدای آذرماه اعمال خواهد شد و در حوزه رفاهیات باید اقداماتی صورت بگیرد.

وی افزود: در بحث افزایش حقوق ها، الگوی درصدی فاصله ها را بیشتر می کند و من معتقدم باید به سمت عدد ثابت برویم؛ می توانیم به همه کارکنان دولت یک عدد ثابت را اضافه کنیم و حقوق همه به میزان یک عدد ثابت افزایش یابد و این بسته به تصمیم مجلس است و باید در این زمینه کمک کنند تا رقم بخورد.

ارسال نظر