ماجرای استخدام معلم قائمشهری در باشگاه نساجی مازندران چه بود؟+ عکس

۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۸۹۱۹
ماجرای استخدام معلم قائمشهری در باشگاه نساجی مازندران چه بود؟+ عکس

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد معلم قائمشهری که پس از پخش یک ترانه در کلاس با حکم اخراج مواجه شده بود در این باشگاه استخدام شده است.

به گزارش تعادل، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران با انتشار پستی در کانال تلگرامی این باشگاه اعلام کرد: «ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد.

باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.»

پیش‌تر، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفته بود معلمی که دانش آموزان در کلاس او یک ترانه غیر مجاز  را همخوانی کرده‌اند اخراج می‌شود. این اظهارات با انتقادات وسیعی در سطح جامعه مواجه شد.

استخدام معلم قائمشهری در باشگاه نساجی مازندران

عذرخواهی باشگاه نساجی بابت سوءبرداشت نسبت به استخدام یک معلم

در ادامه ماجرا باشگاه نساجی مازندران در نامه‌ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت معلم مازندرانی و استخدام او توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تعادل و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، در این نامه آمده است؛

بسمه تعالی

مُرُوَّتُنا اَهلَ البَیتِ اَلعفْوُ عَمَّن ظَلَمَنا وَ إعطاءُ مَن حرَمَنا.(پیامبر اکرم)

فتوّت و بزرگ‌منشی ما خاندان رسالت عفو و اغماض از کسی که به ما ظلم کرده و بذل و عطا به کسی که ما را محروم کرده است.

عید سعید مبعث، روز گزینش مرد عشق، مُرَوج مهربانی، محمل ایمان، معاشر خدا، حضرت محمد (ص) بر تمامی عاشقان رسالت و عارفان حقیقت به ویژه مسلمانان و شیعیان ایران مبارک باد.

بدینوسیله به استحضار عموم می‌رساند؛ باشگاه نساجی مازندران ضمن احترام به فرهنگ و عرف عمومی کشور ، همواره در چارچوب قوانین گام برداشته و ملزم به رعایت تصمیمات نهادهای ذی صلاح کشور است.

لذا من باب برخی برداشت‌های نادرست درخصوص استخدام یک معلم جوان مازندرانی و هوادار نساجی که موجب سوء تفاهم گردیده، صمیمانه پوزش می‌خواهیم.

بدیهی است احسان و نیکوکاری از جمله مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه‌های دینی و حتی فرهنگ پهلوانی ورزشی، مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز کاربرد زیادی داشته و باشگاه نساجی نیز در راستای پیشوند فرهنگی خود، اقدام نمود.

جا دارد در پایان خاطر نشان کنیم رسانه های معاند حق ندارند و اجازه هم نمی‌دهیم از این بابت سوء‌استفاده کنند.

 

ارسال نظر