عیدی بازنشستگان امشب واریز می‌شود

۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۸۸۷۶
عیدی بازنشستگان امشب واریز می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز عیدی بازنشستگان تحت پوشش این صندوق تا پایان امشب (پنجشنبه) به حساب آنها خبر داد.

به گزارش ایرنا، نعمت‌الله ترکی عصر امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن در یک برنامه تلویزیونی درباره پرداخت عیدی بازنشستگان اظهار داشت: برای پرداخت عیدی افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری منابع مورد نیاز آن از سوی صندوق تامین شده است. به همین منظور برای هر بازنشسته یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به علاوه ۵۰۰ هزار تومان برای همسران افراد بازنشسته و ۲۰۰ هزار تومان برای فرزندان تحت تکفل آنان، امشب به حساب این افراد واریز می‌شود.

پرداخت زودهنگام حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره پرداخت حقوق بازنشستگان هم گفت: در ۲ ماه گذشته سعی شده به بهترین شیوه به دنبال حفظ کرامت و شأن این افراد با ارائه خدمت باشیم و یکی از مباحث مهم و دغدغه در بحث تامین حقوق و مستمری این افراد بوده که با هماهنگی و همکاری بین این صندوق، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری این کار انجام شده است.

وی گفت: با همکاری این سازمان‌ها قبل از اتمام ماه، حقوق این افراد پرداخت می‌شود و در این دو ماه هم این اتفاق افتاده است و حقوق بهمن بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی نیز روز گذشته (چهارشنبه) پرداخت شده است.

 

ارسال نظر