ویژه

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۰۷:۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۹۶۱۸۳

مانور تمرینی، آموزشی صنعت آب و برق در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، مانور تمرینی، آموزشی صنعت آب و برق روز چهارشنبه 14 دی ماه 1401 در سطح استان شروع شد.

این مانور با برنامه‌ریزی شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری و با رویکرد زلزله فرضی در تاسیسات زیربنایی صنعت آب و برق استان به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و حضور استان‌های یاری رسان (فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر) در سه نقطه، شامل خط فرعی بن-بروجن به سمت شهر هفشجان، نقطه اتصال خط فرعی بن-بروجن به چاه آهکی منظریه، مسیل شرقی شهرک منظریه به اجرا درآمد.

طی 9 ماهه سال جاری صورت گرفت؛ انجام 241 ملاقات مردمی در شرکت گاز

استان چهارمحال و بختیاری در 9 ماه سال جاری تاکنون، تعداد 241مورد ملاقات حضوری با مردم در شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان، مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: در 9 ماه سال جاری، 241 ملاقات حضوری مردمی انجام شده و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات‌ها نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران و پیمانکاران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف از انجام دیدارهای حضوری، مستقیم و چهره به چهره با مردم، بررسی موارد مرتبط در حوزه گازرسانی و خدمات‌رسانی بوده تا در این راستا بتوانیم جهت پیگیری و مرتفع شدن موارد مطرح شده توسط مراجعین، اقدامات لازم در چارچوب قوامین صورت پذیرد.

سلیمیان یکی از برنامه‌های راهبردی این شرکت را، بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و همچنین پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌های مشترکین عنوان کرد و افزود: اجرای مطلوب این برنامه‌ها که رضایت‌مندی مردم عزیز را به همراه دارد از اهم اهداف کیفی این شرکت بوده که همواره در طول سال مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در ادامه، بیان داشت: هرگونه همت و تلاش در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع و جلب نظر مراجعانی که به خدمات شرکت گاز در حوزه‌های مختلف خدمت نیاز دارند، امری خداپسندانه بوده و رضایت و خشنودی خداوند را در ارایه خدمت بی‌منت به‌ دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص یافته، گفت: تمامی مشترکین شرکت گاز استان و متقاضیان و گروه‌های ذینفع می‌توانند با هماهنگی با دفتر مدیریت تعیین وقت کرده و در ساعت مقرر بصورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که به زودی، روزی فرا برسد که روند کارها شفاف و دارای زمانبندی قابل قبول و سهل انجام شود و نیاز به پیگیری مردم برای تحقق نیازها نباشد.

 

ارسال نظر