افزایش فروش در شرایط رکود

کتاب افزایش فروش در شرایط رکود و بازار دشوار بیست راهبرد اجرایی جهت فروشندگان برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان در شرایط رکود اقتصادی و بازار دشوار و شیوههای آگاهیسازی و ترغیب مشتریان محتاط به خرید میباشد.در این مجموعه شیوههای ارتباطی میان فروشندگان و مشتریان محتاط با بهرهگیری از روانشناسی کلامی، ارتباطی و انگیزشی، حاصل تحقیقات گسترده نویسنده برگرفته از ارایه مشاوره به حدود ۹۰ شرکت از فهرست ۵۰۰ تایی فورچون و ۳۰۰ شرکت ارایه میشود. در ادامه نیز راهکارهای مناسب فروش، افزایش فروش، تحقق اهداف درآمدی، خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد رابطه دوستانه با آنها، رفع ابهامات مشتریان ریسک پذیر و ارایه پیشنهادات کم ریسک به مشتریان مردد تشریح میشود. نویسنده این کتاب ران والپر و مترجمان آن احمد روستا و امیررضا روحانی هستند.
