تخصیص اعتبار به عملیات مرزن‌آباد - دزدبن

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۳۳۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از تسریع در عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان در محدوده مرزن‌آباد - دزدبن خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی مجموعه عوامل چهارخطه نمودن این بخش از محور کندوان قطعه اول آن به طول 2.3 ان‌شاءالله به زودی آسفالت و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

 مهندس سید محمد نظری که به اتفاق دکتر احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس، غلامی راد ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرماندار چالوس و سایر مسوولان استانی و شهرستانی از نزدیک در روند تعریض و بهسازی این محور قرار گرفتند یادآور شد: محور کرج - چالوس در محدوده مرزن‌آباد - دزدبن با به‌کارگیری شش اکیپ راهسازی مجزا به‌صورت همزمان و استفاده از 70 دستگاه انواع ماشین‌آلات راه‌سازی در شش جبهه کاری سرعت بیشتری به خود گرفت .

وی درخصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد: تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان (محدوده خروجی شهر مرزن آباد به سمت محور کندوان) به طول 15کیلومتر با اعتباری معادل 1350 میلیارد ریال در سه قطعه (قطعه اول به طول 2.3، قطعه دوم به طول 2.7 و قطعه سوم به طول 10 کیلومتر) در سال 97 آغاز و امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات مناسب در مدت زمان تعیین شده بهره‌برداری و زیر بار ترافیک قرار گیرد .

وی در خصوص محور کندوان عنوان نمود: راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از 70 سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روزهای سال به ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابه‌جایی بار و به ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورد استفاده بهره‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

گفتنی است: عملیات تعریض و بهسازی محدوده مرزن آباد – دزدبن به طول 15کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 1350 میلیارد ریال از آذرماه سال 97 آغاز و با سرعت مناسبی در حال انجام می‌باشد . همچنین عملیات تعریض و بهسازی 5 کیلومتر از این محور نیز در طی سالیان گذشته به اتمام رسیده و در اختیار کاربران جاده‌ای می‌باشد.

 

ارسال نظر