اخبار
«کیف پول بانکپاسارگاد» برای کاهش مراجعه به شعبهها
برنامه کیف پول الکترونیکی بانکپاسارگاد (کیپاد)، یکی از ابزارهای بانکداریالکترونیک است که میتوان با بهرهمندی از خدمات آن، امور بانکی رایج را بدون مراجعه به شعبهها انجام داد.
به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، در ایامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجتناب از تردد غیرضروری مهمترین راه برای مبارزه با این ویروس است، بهرهمندی از ابزارهای بانکداریالکترونیکی مانند «کیپاد»، میتواند نقش بسزایی در کاهش مراجعه به شعبهها داشتهباشد. هموطنان میتوانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن کیپاد، پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزههای مختلف پذیرندگی کیپاد و عوارض جادهای تجربه کنند.بر اساس این خبر، استعلام و پرداخت قبض برق با قابلیت گزارش پرداختهای قبل و دریافت فایل آخرین قبض، امکان انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبض با شناسه قبض و شناسه پرداخت، انتقال اعتبار بین کاربران کیپاد، انتقال از کیف پول به حساب بانکی، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران، خرید بستههای اینترنت، امکان شارژ مستقیم تلفن همراه، امکان کمک به خیریه و خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی آیو از جمله خدماتی است که «کیپاد» ارایه میدهد. گفتنی است امکان نصب این برنامه برای سیستم عاملهای اندروید و iOS در سایت کیپاد به آدرس:
https: //kipod.ir و یا سایت بانک پاسارگاد به نشانی
https://www.bpi.ir/kipod فراهم است. مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانهCRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به سوالات هممیهنان هستند.
با سامانه #720* بیشتر در خانه بمانید
سامانه #720*، با ارایه بخشی از خدمات بانکی بهصورت غیرحضوری، میتواند در کاهش مراجعه به شعبهها نقش داشته باشد. به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، در سامانه #720*، برخی از خدمات بانکی مانند امکان پرداخت قبوض، امکان خرید شارژ، امکان خرید بستههای اینترنت، دریافت رمز پویای کارت و رمز دو عاملی، پرداخت عوارض جادهای، تبدیل شماره شبا به سپرده و یا کارت، دریافت موجودی کارت و امکان کمک به خیریهها ارایه میشوند.هموطنان با شمارهگیری کد #720* میتوانند از این خدمات بهره برده و با اجتناب از مراجعه به شعبهها، باعث کاهش در تردد غیرضروری شوند. سایر سامانههای بانکداریالکترونیک بانکپاسارگاد نیز اعم از بانکداریمجازی، همراهبانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد و تلفنبانک، اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به شعبهها به مشتریان ارایه میدهند.مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به سوالات هممیهنان هستند.
فراهم کردن امکان ویزیت مجازی برای تشخیص کرونا
بانکپاسارگاد با همکاری هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد، امکان ویزیت بیماران مشکوک به کرونا را بهصورت مجازی فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، بهمنظور کمک به کادر پزشکی، برای تسریع در تشخیص بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری، امکان ویزیت مجازی بیماران را از طریق دستگاه تله مدیسین (Telemedicine) در پایگاه تشخیص سیار در شهرستان قم فراهم کرد. به اینترتیب هموطنانی که با بروز برخی از علائم، مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا هستند، با مراجعه به این پایگاه بهصورت ویدئویی، علائم خود را برای پزشکان مستقر در تهران بیان کرده و با توجه به شرح حال و دستورات پزشک، اقدامات لازم توسط پرستار مستقر در پایگاه انجام خواهد شد.
بر اساس این خبر، طی 3 روز گذشته تعداد 700 نفر از مراجعان از این طریق توسط پزشکان متخصص ویزیت شدهاند و از خدمات تخصصی تله مدیسین استفاده کردهاند.گفتنی است پیش از این نیز هلدینگ نسیمسلامت پاسارگاد در راستای تلاش برای افزایش توان مراکز درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا، تعداد یک هزار دست لباس مخصوص کادر پزشکی cover all برای مقابله با ویروس کرونا و تعداد ۷۰ دستگاه ترمومتر به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی قم ارسال کردهبود.
در عید امسال، کارت هدیه را جایگزین اسکناس نو کنید
به اطلاع هممیهنان گرامی میرساند؛ با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از طریق رد و بدل شدن اسکناس به عنوان عیدی، طبق بخشنامه بانکمرکزی، توزیع اسکناس نو در شعبههای بانکها ممنوع است و از مشتریان گرامی درخواست میشود، بدینمنظور بههیچعنوان به شعبههای بانک پاسارگاد مراجعه نکنند. توصیه میشود هموطنان گرامی در موارد ضروری، از دستگاههای کیوسک کارت هدیه بانکپاسارگاد، برای دریافت کارت به عنوان جایگزین اسکناس استفاده کنند. همچنین دریافت اسکناس نو تنها از طریق دستگاههای خودپرداز شعبهها امکانپذیر است.
