اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۱۵۷

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در درگیری با اشرار

زاهدان| دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: درجریان درگیری دوشنبه شب ماموران انتظامی با اشرار در محور بزمان، چهار مامور مجروح شدند که بامداد دیروز یک نفر از آنان به شهادت رسید.

محسن گل‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت:  دوشنبه شب بر اثر درگیری با اشرار در محور بزمان چهار مامور نیروی انتظامی مجروح شدند که بامداد امروز(سه‌شنبه) شهید استوار یکم سید مصطفی محبی پارسا یکی از مجروحان به شهادت رسید. دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: حال ۳ مجروح دیگر حادثه در شرایط مطلوب قرار دارد.

نرخ جابه‌جایی زائران ایام اربعین ۹۸ در مرز مهران اعلام شد

ایلام| معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان ایلام از تعیین نرخ جابه‌جایی زائران در ایام اربعین ۹۸ خبر داد. محمدحسنی دیروز در ارتباط با تعیین نرخ مصوب جابه‌جایی مسافر در مرز مهران اظهار داشت: به جهت کنترل ونظارت برجابه‌جایی مسافر وعدم سوءاستفاده برخی رانندگان نرخ مصوب برای مسافربران اربعین 98 تعیین شده است. معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: نرخ مسیر پایانه‌مرزی تا مهران5000تومان، پایانه مرزی مهران تا ایلام14.500 وپایانه مرزی مهران تا اهواز54.000 تومان تعیین شده است.

حسنی افزود: نرخ مسیر پایانه مرز مهران تا تهران140.000 تومان، پایانه مرزی مهران تا اندیمشک 38.000 تومان و پایانه مرزی تاکرمانشاه 45.000 تومان تعیین و تمام مسافربران موظف به رعایت این نرخ نامه بوده و تخطی از آن تخلف محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود. وی تاکید کرد: زائران اربعین حسینی در صورت مشاهده تخطی از این نرخنامه می‌توانند با سامانه پلیس 110 تماس تا به موضوع آنان رسیدگی شود.

شهردار بانه دستگیر شد

 سنندج| معاون امور عمرانی استاندار کردستان از دستگیری شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه خبرداد. شهرام ملکی، ضمن تایید این خبر گفت: شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه به اتهام تخلفات مالی توسط سازمان بازرسی بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه پرونده شهردار و یکی از کارکنان شهرداری بانه در سازمان بازرسی کردستان در حال بررسی است، افزود: روند بررسی پرونده و تحقیقات ادامه دارد که به‌محض دریافت گزارش جدید در راستای این پرونده، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد. معاون امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: سال گذشته پس از بررسی حوزه مالی شهرداری بانه، تخلفاتی محرز شد که بلافاصله مستندات آن را به فرماندار شهرستان و سازمان بازرسی کردستان گزارش دادیم که سازمان بازرسی ورود و آنها را دستگیر کردند.

تاکید بر توسعه اقتصادی و صنعتی پایدار

اصفهان| استاندار اصفهان در جریان دیدار مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه با ایشان بر به‌روزرسانی و حفظ اقتدار فولاد مبارکه تأکید کرد. عباس رضایی با تأکید بر نقش اصفهان در تولید فولاد کشور، بر اهمیت حل مشکل فولادسازان در بخش سنگ‌آهن تأکید و تصریح کرد: فولاد مبارکه مایه اقتدار و افتخار کشور است؛ ازاین‌رو توسعه، به‌روز نگه ‌داشتن و گردش چرخه تولید در این کارخانه نه‌فقط برای استان که برای کشور مهم و باارزش است.او در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت توسعه اقتصادی و صنعتی کشور تأکید کرد و گفت: برای انجام هرگونه عملیات توسعه‌ای در کشور امروز هم دیر است و همان‌گونه که در احادیث و روایات آمده است، نباید دو روز یک مسلمان باهم یکسان باشد؛ چراکه دچار روزمرگی و عقب‌ماندگی خواهد شد. فولاد مبارکه باید با در نظر گرفتن همه موارد قانونی توسعه‌های خود را انجام دهد تا همچنان بتواند با افزایش بهره‌وری و تولید فزاینده در اقتصاد کشور نقش‌آفرین باشد و نقشه‌های نظام استکباری را نافرجام گذارد.

چقدر برای سیل‌های بعدی در پلدختر آماده ایم؟

 خرم‌آباد| رییس دادگستری پلدختر گفت: اگر سیلی اتفاق بیفتد به‌طور یقین خساراتی بیش از سیل قبلی را شاهد خواهیم بود. اکبر رشیدی دیروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر سیلی به میزان سیل قبلی به وقوع بپیوندد با توجه به اینکه سد ساحلی و لایه روبی رودخانه کشکان در فرصت مناسب انجام نشود قطعا ما خساراتی بیش از سیل قبلی را شاهد خواهیم بود، چون هیچ گونه مانعی در برابر سیل نداریم.رییس دادگستری پلدختر عنوان کرد: پیشنهاد داریم که با رایزنی با مسوولان استانی وکشوری اقدامات شایسته‌ای را در جهت سرعت بخشیدن به ساخت دیوار ساحلی انجام دهیم، کار‌هایی صورت گرفته و اعتباراتی هم در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر