ورود یک فیلم پرفروش دیگر به گیشه جهانی

۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۲

مهر همان‌طور که انتظار می‌رفت، فیلم جدید «پنجاه طیف خاکستری» همزمان باکس‌آفیس امریکای شمالی و جهان را در اختیار گرفت.

«پنجاه طیف خاکستری»؛ ساخته سم تیلر جانسن ساخته از فوکوس فیچرز و یونیورسال، با درجه‌بندیR، در نخستین آخرهفته نمایشش 81‌میلیون و 670‌هزار دلار فروش کرد و با نمایش در 3646سالن سینما، در راس باکس‌آفیس امریکا و کانادا قرار گرفت. این فیلم که همزمان در بسیاری از کشورهای جهان اکران شده با 158میلیون دلار فروش در سینماهای جهان در 55کشور عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را به خود اختصاص داده است.

در عین‌حال با اکران فیلم «مردشاه؛ سرویس مخفی»: ساخته متیو ون از کمپانی فوکس قرن بیستم، این فیلم با فروشی 35‌میلیون و 600‌هزار دلاری در نخستین آخرهفته نمایشش فیلم دوم هفته در امریکای شمالی و کانادا شد. «باب اسفنجی؛ اسفنج بیرون از آب»: انیمیشن سینمایی نیز فروش خود را در دو هفته به 93‌میلیون و 672‌هزار دلار رساند. فروش «تک‌تیرانداز امریکایی» ساخته کلینت‌ایستوود این هفته 16‌میلیون و 435‌هزار دلار بود تا پس از هشت هفته فروش، در مکان چهارم جای بگیرد و مجموع فروشش را به 304‌میلیون و 133هزار دلار برساند.

«ژوپیتر صعودی» ساخته لانا و اندی واچوفسکی از کمپانی برادران وارنر در هفته دوم نمایشش درمجموع 32‌میلیون دلار فروخت و «پسر هفتم» نیز در دو هفته درمجموع 13میلیون دلار فروش کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر