سالن‌های کنسرت در انتظار بخش خصوصی

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۹۴

معاون هنری وزیر ارشاد بیان کرد که دولت فعلا خودش امکان ساخت سالن‌های تخصصی موسیقی را ندارد و سعی دارد این شرایط را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند تا آنها با اطمینان خاطر دست به سرمایه‌گذاری بزنند.

علی مرادخانی با بیان اینکه سالن‌هایی که داریم مشکل چندانی ندارند، اضافه کرد در بعضی شهرها اتفاق‌های خوبی در زمینه ساخت سالن درحال رخ دادن است و گفت: امیدواریم در تهران هم شاهد ادامه این فعالیت‌ها باشیم و حتی سالنی مثل برج میلاد بتواند بیشتر فعال شود. مرادخانی درباره استانداردهای صدا در سالن‌های موسیقی عنوان کرد: ما به فکر سالن هستیم اما نباید چندان به این فکر کرد که دولت این ظرفیت را ایجاد کند و خودش سالن بسازد. سالن‌سازی باید توسط افراد دیگری صورت بگیرد البته درحوزه‌های دیگری مثل شکل‌گیری گالری‌ها و فعالیت‌های فرهنگی فاخر اتفاقاتی رخ می‌دهد و امیدوارم برای ساخت سالن‌های اختصاصی برای کنسرت هم سرمایه‌گذارانی پیدا شوند و کار کنند.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید اطمینان داشته باشد که سرمایه‌اش در این حوزه بازگشت خواهد داشت، تصریح کرد: در این صورت سرمایه‌گذاران راغب می‌شوند در این حوزه فعالیت کنند و ما در حوزه دولت باید این امکان را برایشان فراهم کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر