ایستگاه

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۸۰۶
ایستگاه

«بازگشت به آینده» را دیگر فراموش کنید

رابرت زمکیس در گفت‌وگویی، بار دیگر بر تصمیم خود بر عدم ساخت ادامه مجموعه فیلم‌های «بازگشت به آینده» پافشاری کرد.

به گزارش مووی‌وب، رابرت زمکیس کارگردان سرشناس امریکایی بار دیگر آب پاکی را روی دست طرفداران فیلم «بازگشت به آینده» ریخت و ساخت ادام‌های دیگر بر این تریولوژی را منتفی دانست. زمکیس پیش از نیز اعلام کرده بود که ساخت هر گونه دنباله بر این مجموعه زمانی میسر است که او مرده باشد!

«بازگشت به آینده» فیلمی علمی - تخیلی به کارگردانی رابرت زمکیس است که در سال ۱۹۸۵ با حمایت مجموعه تحت هدایت استیون اسپیلبرگ یعنی Amblin Entertainment تولید شد. داستان فیلم درباره پسری به نام مارتی مک‌فلای است که به صورت تصادفی در زمان سفر می‌کند و از سال ۱۹۸۵ به ۱۹۵۵ منتقل شده و به صورت اتفاقی باعث بر هم خوردن رابطه بین پدر و مادرش در گذشته می‌شود. مارتی باید تغییری که در گذشته ایجاد کرده را اصلاح کرده و کاری کند تا والدینش دوباره عاشق یکدیگر شوند و بعد راهی جهت بازگشت به سال ۱۹۸۵ بیابد.

داستان فیلم از موضوعات موردتوجه در زمان خود بود و «بازگشت به آینده» با فروشی ۳۸۱ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۸۵ و نامزد چندین جایزه اسکار و گلدن گلوب شد. بعد از آن دو دنباله دیگر بر این فیلم ساخته شد؛ «بازگشت به آینده قسمت۲» (۱۹۸۹) و «بازگشت به آینده قسمت۳» (۱۹۹۰) که هر دوی آنها نیز مورد توجه واقع شدند تا پرونده این سه‌گانه بسته شود.

گری اولدمن دوباره «چرچیل» می‌شود

گری اولدمن بازیگر انگلیسی که برای ایفای نقش وینستون چرچیل در فیلم «تاریک‌‌ترین لحظات» جایزه اسکار بازیگری را برده، گفته است که می‌خواهد دوباره نقش وینستون چرچیل را بازی کند. به گزارش تلگراف، ‌گری اولدمن بازیگر انگلیسی که برای ایفای نقش وینستون چرچیل در فیلم «تاریک‌‌ترین لحظات» جایزه اسکار بازیگری را برده است در گفت‌وگو با «برنامه امروز» رادیو بریتانیا اعلام کرد که دوباره می‌خواهد نقش وینستون چرچیل را بازی کند. این بازیگر ۶۰ ساله انگلیسی گفت: من فقط به ظاهر این کاراکتر پرداختم و به عمق آن وارد نشدم و فکر می‌کنم باید فصل دیگری داشته باشیم.

اولدمن در ادامه گفت که در حال حاضر به همراه راندولف چرچیل نوه بزرگ وینستون چرچیل روی اقتباس داستان کوتاه «رویا» نوشته وینستون چرچیل نخست وزیر سابق بریتانیا کار می‌کند. در داستان کوتاه «رویا» که در سال ۱۹۴۷ می‌گذرد، وینستون چرچیل که به صورت آماتور نقاشی می‌کند در حین کار روی پرتره نقاشی پدر درگذشته‌اش لرد راندولف چرچیل، روح وی را ملاقات می‌کند. اولدمن تاکید کرد که این اثر ممکن است یک فیلم یا یک کار تلویزیونی شود.  او همچنین گفت که دوست دارد نقش راندولف چرچیل، پدر وینستون را ساموئل وست همبازیش در فیلم «تاریک‌‌ترین لحظات» ایفا کند.

 

ارسال نظر