آغاز پرداخت کرایه براساس تن بر کیلومتر در آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۶
آغاز پرداخت کرایه براساس تن بر کیلومتر در آذربایجان غربی

آذربایجان غربی| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آغاز پرداخت کرایه براساس تن بر کیلومتر در استان به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات رانندگان خبر داد.

ارسلان شکری گفت: بعد از بیان مطالبات رانندگان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با جلب رضایت رانندگان در راستای خدمات دهی بهینه و با کیفیت را در اولویت امور خود قرار داد تا کرایه حمل بار بر اساس تن-کیلومتر محاسبه شود.

او با بیان اینکه کرایه حمل و نقل توافقی و براساس عرضه و تقاضا و وابسته به پارامتر‌های مختلفی است، اضافه کرد: آذربایجان غربی بنابر دستور ریاست محترم سازمان، از ابتدای دی ماه سال جاری پرداخت کرایه حمل بار بر اساس تعرفه تن_کیلومتر را آغاز کرد که بی‌شک تاثیر بسزایی در معیشت رانندگان ایجاد خواهد کرد.

این مقام مسوول افزود: نرخ ۱۰۳۳ ریال به عنوان شاخص پایه تن_کیلومتر کشوری تعیین گردید و بر اساس ضرایب استانی تفکیک شد که در این نرخ همه مسائل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تامین لوازم یدکی و قطعات گران شده ناوگان به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین خواسته‌های رانندگان یاد کرد و گفت: سازمان صنعت و معدن از طریق کارخانه‌های داخلی و واردکنندگان خارجی و هر آنچه لاستیک که وارد کشور می‌شود بر اساس سهمیه است.

 

ارسال نظر