افزایش قیمت حامل‌های انرژی در مجلس رأی نمی‌آورد

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۰۴
افزایش قیمت حامل‌های انرژی
در مجلس رأی نمی‌آورد

خوزستان|

نماینده مردم هندیجان در مجلس دهم گفت: در این شرایط حساس کشور و مشکلات معیشتی مردم مجلس با افزایش حامل‌های انرژی مخالفت کرده و دولت باید برای حل بیکاری راه‌حل مناسبی در نظر بگیرد.

علی گلمرادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در بحث بودجه سال 1397 که لایحه آن اخیراً به مجلس آمده دارای نقاط قوت و ضعفی است که ما نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نقاط ضعف آن را بررسی دقیقی خواهیم کرد.

وی افزود: مجلس مصمم است که بررسی لایحه و تصویب آن را متناسب با شرایط حاکم بر جامعه و مردم ارزیابی و اقدام می‌کند، در بخشی از این بودجه براساس تبصره 18 ما باید افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را داشته باشیم. نماینده مردم هندیجان در مجلس بیان کرد: اکثریت همکاران ما در مجلس شورای اسلامی براین باور و اعتقاد هستند که شرایط خاص کشور، مشکلات معیشتی، مسائل مشکلات اقتصادی، بحث بیکاری باعث گردیده تا از این تبصره استقبال شکل نگیرد. وی گفت: به خاطر مشکلات معیشتی نگرانی در بین نمایندگان مجلس وجود دارد ما بر این باور هستیم که از محل افزایش این درآمدها نمی‌توانیم برای حل مسائل و مشکلات حاد کشور استفاده کنیم، اعتقاد ما براین است که این اتفاق سبب پیچیده‌تر، حادتر و جدی‌تر شدن مشکلات کشور شود.

 

ارسال نظر