روی موج خبر

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸۸۲

  از مردم می‌خواهیم در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند- باشگاه خبرنگاران| وزیر کشور گفت: از مردم تقاضا داریم در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنند اگر قصد تجمع دارند درخواست دهند، بررسی می‌شود. عبدالرضا رحمانی‌فضلی درباره برخی فراخوان‌های فضای مجازی که مردم را دعوت به تجمع می‌کنند، اظهار کرد: ما گزارش‌هایی در این زمینه داشته‌ایم و این تجمعات قطعا غیرقانونی است. رحمانی‌فضلی به روند قانونی اخذ مجوز تجمع اشاره و بیان کرد: افرادی که می‌خواهند تجمعی داشته باشند باید درخواست دهند، وزارت کشور و استانداری‌ها درخواست آنان را بررسی می‌کنند.

  ورود دادستانی به موضوع سهیم بودن برخی مسوولان در قاچاق کالا- ایسنا| دادستان کل کشور از ورود به موضوع سهیم بودن برخی مسوولان در قاچاق کالا و بررسی آن خبر داد. محمدجعفر منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات اخیر وی درباره سهیم بودن برخی مسوولان و فرزندانشان در قاچاق کالا گفته که دادستان کل به جای حرف اقدام عملی کند، گفت: درباره این موضوع در روزهای آینده مفصل صحبت خواهم کرد. وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا شما رسیدگی به این موضوع را شروع کرده‌اید یا خیر، اضافه کرد: دادستانی کل به موضوع ورود کرده و مشغول بررسی است.

  اعزام دو گروه به چین برای آموزش مقابله با تروریسم- روابط عمومی وزارت کشور|  معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از اعزام دو گروه به چین برای دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی با آخرین روش‌های مقابله با جعل اسناد هویتی و مبارزه با تروریسم خبر داد. حسین ذوالفقاری در گفت‌وگویی افزود: این گروه هفته گذشته در راستای اجرای موافقتنامه همکاری‌های وزارت کشور ایران و وزارت امنیت عمومی چین به آن کشور اعزام شد.وی افزود: این مراودات با پیگیری‌های معاونت امنیتی وزارت کشور در راستای بالا بردن سطح دانش فنی پرسنل وزارت کشور، نیروی انتظامی و سازمان‌های همکار انجام شده است.

 روحانی به سمت اصولگرایی چرخش نمی‌کند-ایسنا| یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه تمام تلاش اصلاح‌طلبان باید برای حمایت از دولت و ارائه راهکار به رییس‌جمهور باشد، گفت: من به عنوان یک اصلاح‌طلب تا آخر از روحانی حمایت خواهم کرد، اما نقد خود به دولت را هم مطرح می‌کنم و نمی‌گویم اشتباه کرده‌ام. محمد سلامتی با اشاره به لزوم تداوم حمایت اصلاح‌طلبان از دولت تاکید کرد: اصلاح‌طلبان باید بدانند که لازم است از روحانی به هر شکلی که ممکن است حمایت کنند، چون بیلان کار روحانی به حساب اصلاح‌طلبان که او را کاندیدا کردند نیز نوشته می‌شود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین درباره این گمانه‌زنی که روحانی در حال نزدیک شدن به جریان اصولگرایی است، افزود: روحانی طرز تفکری دارد و نمی‌تواند چرخش قابل توجهی به اصولگرایی داشته باشد.

 

ارسال نظر