شناسنامه احمدی‌نژاد از مقابله با رهبری مشحون است

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۷۶۱
شناسنامه احمدی‌نژاد از مقابله با رهبری مشحون است

دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابه‌جایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه اینچنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع اعضای بسیج حقوقدانان گفت: با اینکه خودم وابسته به خانواده قوه قضاییه هستم اما سعی کردم، دفاع بی‌جا نکنم. متاسفانه در بین قضات و کارمندان بسیجی به معنای واقعی کم داریم و من می‌سوزم.

منتظری در ادامه گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بوده است، کلکسیونی از قانون‌گریزی و عمل خلاف قانون و عدم ابلاغ قوانین مصوب که بیش از ۴۰ قانون را ابلاغ نکرد و رییس مجلس اعلام کرد، است.

وی با تاکید بر اینکه سکوت قوه قضاییه به معنی عجز از برخورد نیست، گفت: قطعا و مسلما اگر شرایط فراهم شود، قوه قضاییه در برابر این حرکات که هیچ نفعی برای مردم و ملت ندارد، برخورد می‌کند. ما می‌خواهیم با تدبیر حل شود. ما منتظریم خودشان سر عقل بیایند و بفهمند که این روش صحیح نیست. اگر سینه خود را باز کنم، آن قدر مطالب درباره این مسائل دارم که نمی‌توانم بگویم زیرا حربه به دست دشمن می‌دهیم. شما ببینید دشمن چگونه از این حرکات و برنامه‌ها علیه مردم و رهبری و انقلاب استفاده می‌کند. ما چاقو تیز کنیم و بدهیم دست این و آن؟

 

ارسال نظر