الزام داشتن ویزا و گذرنامه برای سفر به کربلا در اربعین

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۳۳۲
الزام داشتن ویزا و گذرنامه برای سفر به کربلا در اربعین

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، داشتن ویزا و گذرنامه رابرای خروج از کشور جهت مراسم اربعین حسینی (ع) الزامی دانست و گفت: با توجه به زمان باقیمانده برای زواری که قصد سفر به این مراسم معنوی را دارند، داشتن مدارک اعم از ویزا و گذرنامه ضروری است.

سردار حسن کرمی با اشاره به اینکه سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می‌گیرد، افزود: باید با احصای نقاط ضعف از برنامه‌های بهتر و دقیق‌تری برای تسهیل تردد زائران داشته باشیم. او اربعین را یک مساله فراملی دانست و اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم با برگزاری باشکوه مراسم معنوی اربعین حسینی اقتدار و اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

کرمی درجلسه قرارگاه ظفر یگان‌های ویژه ناجا در مهران با اشاره به تمهیدات وسیع در نظر گرفته شده برای این ماموریت بزرگ اظهار کرد: از اول مهرماه قرارگاه ظفر برای پیگیری و مرتفع کردن نیازمندی‌ها در مهران فعالیت خود را با حضور فرماندهان و مسوولان یگان‌های ویژه ناجا شروع کرده که به لطف الهی در حال حاضر نسبت به برنامه‌های ابلاغی اشرافیت و آمادگی کامل داریم.

او با بیان اینکه فرماندهان و مسوولان قبل ازمراسم اربعین حسینی در مهران مستقر می‌شوند، گفت: بیشتر زوار، مرز مهران را برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب می‌کنند فرماندهان و مسوولان باید قبل از شروع پیاده‌روی اربعین کلیه تجهیزات و امکانات خود را در مهران مسقر و آماده خدمت به زائران باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا کنترل جمعیت و تامین امنیت زائران را از اولویت‌های یگان ویژه درلایه‌های کنترلی در اربعین جهت اعزام به عتبات عالیات عنوان و خاطرنشان کرد: لایه‌های کنترلی وامنیتی گسترده‌یی از پل زائر تا پایانه مرزی برای تامین امنیت زائران در اربعین تشکیل خواهد شد تا کسی بدون مدارک قانونی ازمرز خارج نشود. کرمی با بیان اینکه کارکنان یگان ویژه جهت خدمت به زائران امام حسین(ع) همیشه اعلام آمادگی می‌کنند، افزود: سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مایه سرافرازی و عزت است.

 

ارسال نظر