نحوه رسیدگی به شکایات خودرو مشخص شد

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای دستورالعمل رسیدگی به شکایات در خصوص خودرو را اعلام کرد. «حسین فرهیدزاده» ابلاغیه‌ای در خصوص رسیدگی به شکایات خودرو اعلام کرد.

۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۰۱:۳۲:۵۹
| | |

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای دستورالعمل رسیدگی به شکایات در خصوص خودرو را اعلام کرد. «حسین فرهیدزاده» ابلاغیه‌ای در خصوص رسیدگی به شکایات خودرو اعلام کرد.

در این نامه آمده است: پیرو نامه دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف‌کنندگان خودرو و با توجه به موارد مندرج در بندهای ۴ و ۵ مکاتبه مذکور، سایر ابهامات مطروحه در نحوه رسیدگی به موضوع اجرای قیمت‌های ابلاغی شورای رقابت و با تاکید مجدد بر رسیدگی به شکواییه‌های واصله در قالب دستورالعمل ارسالی و ممانعت از ارجاع به سایر مراکز و با هدف جلوگیری از سردرگمی مراجعین به استحضار می‌رساند حسب پیگیری‌های انجام شده، موضوع در شورا مطرح و در جلسه شماره ۵۹۴ تصویب و مصوبات مربوط، در سامانه شورا به آدرس nicc.gov.ir بارگذاری شد.

این ابلاغیه می‌افزاید: همچنین در راستای چگونگی اجرای مصوبه مذکور و تبیین موضوع، اظهارنظر تکمیلی در تاریخ پنجم شهریور امسال اعلام شده که بر این اساس موارد سه گانه ذیل که برگرفته از مصوبات و مکاتبات شورای رقابت است، باید در رسیدگی به شکواییه‌های واصله مدنظر قرار گیرد.

در این ابلاغیه تاکید شده است: نخست همه قراردادهای منعقده فروش خودرو از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ به بعد تابع قیمت‌های ابلاغی شورای رقابت است و دوم، ملاک قیمت همه قراردادهای منعقده از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ درباره آن دسته از خودروهای فاقد قیمت مصوب شورای رقابت، تاریخ ابلاغ قیمت این خودروهاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

اخبار مرتبط

ارسال نظر

نظر کاربران

خواندنی ها