اخبار کلان

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۴۹

تفاهم سازمان‌های تعزیرات حکومتی و اموال تملیکی

روسای سازمان‌های تعزیرات حکومتی و جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای گسترش همکاری‌های اجرایی و تسریع در اجرای احکام و دستورات تعزیرات حکومتی تفاهمنامه‌یی امضا کردند.

به گزارش ایبنا، این تفاهمنامه میان جمال انصاری و جمشید قسوریان‌جهرمی امضا شد. بر اساس این تفاهمنامه واحدها و شعب اجرای احکام سازمان تعزیرات پس از قطعیت رای صادره مبنی بر ضبط وثیقه موظف شدند، نسخه‌یی از آن را برای اقدام به نمایندگی‌های سازمان اموال تملیکی ارسال کنند.

سازمان اموال تملیکی هم بر اساس این تفاهمنامه بلافاصله در راستای مقررات قانونی حاکم، اقدامات لازم را برای فروش اموال مشمول شناسایی شده از طرف تعزیرات حکومتی انجام می‌دهد. سازمان اموال تملیکی همچنین موظف شد به محض فروش اموال مشمول قانون، حاصل فروش را به حساب اعلام شده از سوی اجرای احکام تحت عنوان تمرکز درآمد حاصل از تخلفات امور قاچاق کالا و ارز یا سایر حساب‌های مقرر قانونی واریز کند. بر اساس این تفاهمنامه رعایت قوانین و مقررات در خصوص معاملات مربوطه به عهده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است. همچنین روسای سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تفاهمنامه‌یی با هدف ایجاد تعامل بیشتر و افزایش دقت، سرعت و تسهیل فرآیند تبادل اطلاعات امضا کردند. بر اساس این تفاهمنامه سازمان تعزیرات حکومتی متعهد شد آرای صادره درباره پرونده‌های کالاهای قاچاق و کالاهای مظنون به قاچاق را به سازمان فروش اموال تملیکی ارسال و دسترسی برخط برای کاربران معرفی شده از سوی سازمان اموال تملیکی را ایجاد کند.

واگذاری 100درصد سهام مجتمع صنعتی اسفراین

100درصد سهام مجتمع صنعتی اسفراین در روز دوم بهمن امسال از طریق مزایده واگذار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان خصوصی‌سازی؛ 100 درصد سهام مجتمع صنعتی اسفراین شامل یک میلیارد و 358میلیون سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز دوم بهمن امسال به صورت 10درصد نقد و بقیه اقساط 8ساله از طریق مزایده واگذار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این میزان سهام به وکالت از سوی شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و به قیمت پایه هر سهم 5 هزار و 315ریال و ارزش کل پایه 7 هزار و 217میلیارد و 770میلیون ریال برای این واگذاری قیمت‌گذاری شده است. همچنین سپرده شرکت در مزایده واگذاری مجتمع صنعتی اسفراین 216میلیارد و 533 میلیون و 100هزار ریال تعیین شده است.

 

 

ارسال نظر