کنسرت «ناظری»‌ها لغو شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۷۹
کنسرت «ناظری»‌ها لغو شد

کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری با عنوان «آوای پارسی»که قرار بود در شهر قوچان برگزار شود به دلایلی نا معلوم لغو شد.

درحالی که تمام بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته بود و مخاطبان موسیقی برای دیدن این برنامه به محل اجرا آمده بودند، درهای سالن به روی گروه شهرام ناظری بسته و اجازه ورود آنها به سالن داده نشد. شهرام ناظری و حافظ ناظری به همراه نوازندگان‌شان تا حدود ساعت 23در محل اجرا حضور داشتند اما وقتی مسوولان شهرستان اجازه برگزاری کنسرت را ندادند، این محل را ترک کردند.

قرار است پول بلیت‌های گرفته شده برای این برنامه به خریداران عودت داده شود. حافظ ناظری با بیان اینکه در را روی کسی که صدایش در خون مردم ایران جاری است، پلمب می‌کنند، گفت: استاد شهرام ناظری کسی است که تمام موقعیت‌های دنیا را رها کرد و با همه سختی‌ها در ایران ماند. او ادامه داد: متاسفانه حال استاد شهرام ناظری بد شد به درمانگاه منتقل شد و زیر سرم رفت. هنرمندان که هیچ اما این چه رفتاری است که با مردم می‌کنند؟! چه کسی مسوول و جوابگو است؟ مردم باید بپرسند و جواب بخواهند. من همه دنیا را گشته‌ام. هم با کمترین امکانات به اجرای موسیقی پرداخته‌ام و هم در بهترین سالن‌های جهان کنسرت برگزار کرده‌ام، با نوازنده‌های آماتور، بزرگان موسیقی جهان، برندگان ۵۰ جایزه اسکار موسیقی کار کرده‌ام اما تا امروز این مورد را در زندگی ندیده بودم.

ناظری درحالی که بغض کرده بود از حال نامساعد پدرش خبر داد و گفت: شرمنده مردم هستیم. از ساعت 15:30 در ماشین نشسته‌ایم که بیایند و بگویند، سالن برگزاری کنسرت پلمب است. جناب دادستان با من تلفنی صحبت می‌کنند و می‌گویند سقف این سالن بر سر مردم خراب می‌شود. این ستون‌های بزرگ به چه دلیل باید روی سر مردم بریزد؟ چرا با حیثیت و اعتبار مردم بازی می‌کنید؟  وی تصریح کرد: قرار است کنسرت سنگینی در تهران برگزار کنیم اما قصد داشتیم برنامه «آواز پارسی» که همراه اشعار حضرت فردوسی برای نخستین ‌بار است اجرا می‌شود به احترام مردم و خود حضرت فردوسی از این شهر و استان آغاز شود؛ اما با یک اسطوره موسیقی ایران باید اینگونه برخورد شود؟! بعد از این همه مدت که منتظر بودیم، ساعت ۱۲شب درهای سالن را باز کردند. اگر سالن مشکل داشت، چرا حالا درها را باز می‌کنند؟ دوستان می‌خواهند خود را تبرئه کند که سالن باز شده است.

 

ارسال نظر