فیلم‌هایی که مجاز به شرکت در اسکار شدند

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۹۱۲
فیلم‌هایی که مجاز به شرکت در اسکار شدند

آکادمی علوم و هنرهای سینما لیست کامل فیلم‌های بلند سینمایی را که واجد شرایط رقابت در مراسم اسکار پیش رو هستند، اعلام کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، آرام آرام با نزدیک شدن به روزهای برگزاری مراسم بزرگ‌ترین رویداد سینمایی جهان، صفحات سینمایی نشریات و خبرگزاری‌های جهان مملو از گمانه‌ها، لیست‌های احتمالی و لحظه شماری برای آغاز این مراسم بزرگ شده است.

سه‌شنبه ۱۸ دسامبر ۲۷ آذر، آکادمی علوم و هنرهای سینما در جدیدترین اطلاعیه خود درباره مراسم پیش رو، تعداد فیلم‌های مجازی را که در این دوره به رقابت می‌‌پردازند اعلام کرد که بر این اساس ۳۴۷ فیلم بلند سینمایی واجد شرایط برای رقابت در رشته‌های گوناگون برای کسب جوایز اسکار هستند که این رقم افزایشی ۶ عددی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. این ۳۴۷ فیلم شامل انواع فیلم‌هایی سینمایی است از تولیدات کمپانی‌های بزرگ گرفته تا فیلم‌ها و مستندهای کم خرج استودیوهای مستقل که بر اساس قوانین اسکار، اکران محدودی را از سر گذرانده‌اند.

نامزدهای نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) اعلام و مراسم اصلی کمی بیشتر از یک ماه بعد از آن در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در دالبی تئاتر هالیوود برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر