رونق فروش آنلاین در ایالات‌متحده

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۴۲
رونق فروش آنلاین
در ایالات‌متحده

 وال استریت ژورنال:

  روزنامه اقتصادی وال استریت ژورنال در شماره دیروز خود به تحلیل «جمعه سیاه» در ایالات‌متحده پرداخت و نوشت که هجوم جمعیت در روز «جمعه سیاه» در سال جاری میلادی کاهش داشته است. بنا بر این گزارش، این کاهش نسبت به سال گذشته میلادی 4درصد بوده است. وال استریت ژورنال معتقد است که علت کاهش جمعیت فروش آنلاین کالاها بوده است و در این سال فروش شبکه آنلاین 18درصد افزایش داشته است. این روزنامه در گزارش خود به مصاحبه با تعدادی از افرادی که در فروشگاه‌ها خرید کرده‌اند، می‌پردازد و می‌نویسد که خرید آنلاین عمدتا به کالاهای الکترونیکی و اسباب‌بازی‌ها اختصاص دارد که به منزل ارسال می‌شود. «جمعه سیاه» آخرین جمعه ماه نوامبر است که فروشگاه‌ها اجناس و کالاهای خود را به حراج می‌گذارند. این روزنامه همچنین عکس یک خود را به لایحه کاهش مالیات که قرار است در این هفته در کنگره مورد بررسی قرار دهد، اختصاص داده است.  

 فایننشال تایمز:

روزنامه اقتصادی فایننشال تایمز به موضوع اجلاس ریاض پرداخته و نوشته است که ولیعهد عربستان به‌دنبال آن است که دنیا را از دست تروریسم اسلامگراها خلاص کند. این روزنامه با اشاره به نشست 41 کشور عربی در ریاض که روز یک‌شنبه برگزار شد، اشاره می‌کند و می‌نویسد که ولیعهد عربستان درصدد آن است که ائتلافی به رهبری عربستان برای مبارزه با تندروی اسلامی ایجاد کند. البته ناظران معتقدند که این حرکت عربستان که یک‌باره صورت گرفته، برای جبران شکستی است که در موضوع سعد حریری رقم خورده است. حدود

دو هفته پیش عربستان به بهانه‌یی سعد حریری ‌نخست‌وزیر لبنان را به ریاض کشاند و او را 10 روز گروگان نگه داشت. در همین حال این روزنامه عکس اول خود را به آتش‌فشانی شدن کوه جزیره بالی اندونزی اختصاص داده است و گزارش داده که اکثر پروازها از این جزیره لغو شده‌اند. آتش‌فشان کوه آگونگ در سه روز گذشته فعال شده است.

 واشنگتن پست:

روزنامه واشنگتن پست هم در گزارشی به موضوع زنان داعشی می‌پردازد و می‌نویسد که برخی زنان با آنکه مرکز خلافت را ترک کرده‌اند اما هنوز حاضر هستند در راه آن بجنگند. گزارشگر واشنگتن پست از زنی می‌نویسد که سر تا پای خود را پوشانده و در یک خانه مراکشی زندگی می‌کند و او زمانی که مطمئن می‌شود که گزارشگر روزنامه یک زن است حجاب خود را بر می‌دارد. او که خود را زهرا می‌نامد از بریگادی سخن می‌گوید که تمام اعضای آن زن بوده‌اند. او معتقد است که روزی بچه‌هایش بهشت اسلام داعش را که از او و فرزندانش دزدیده‌اند پیدا خواهند کرد. او می‌گوید که ما بچه‌های‌مان را با عقیده زندگی در خلافت بزرگ و تربیت خواهیم کرد. این زن ادامه می‌دهد که اگر ما نتوانستیم این خلافت را نگه داریم بچه‌های ما روزی آن را برخواهند گرداند.

 

 

ارسال نظر