روایت بال‌ها و باله‌ها

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶
روایت بال‌ها و باله‌ها

عمارت روبرو جمعه دوم شهریور، میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی، شعر و اینستالیشن آرت است. این نمایشگاه با ارائه آثاری از آزاده نیکو بر پا خواهد شد. این هنرمند نقاش و طراح گرافیک در توضیح برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی، شعر، اینستالیشن آرت با عنوان «آنچه ماناست بال‌ها و باله‌هاست»، گفت: در این نمایشگاه 17 اثر از روزهای 3 تا 17 شهریور در گالری عمارت روبرو به نمایش در می‌آید؛ در خلق 15 اثر این نمایشگاه از تکنیک اکرلیک و ماژیک استفاده شده و 2 اثر نیز اینستالیشن آرت است.

 این هنرمند با بیان اینکه این نمایشگاه یک «نوآوری» است، اظهار داشت: در این نمایشگاه از شعر به عنوان یک اثر هنری استفاده شده، در واقع برای خلق آثار شعر با نقاشی تلفیق شده است.

این هنرمند در بیانیه نمایشگاه « آنچه ماناست بال‌ها و باله‌هاست»، می‌گوید: در این هجمه پرهیاهوی دنیای امروزی، من مدام به رفتن می‌اندیشم. به بداهه‌های خطی‌ام در گوشه‌های کتاب، دفتر و قبض‌های سر‌رسیده‌ام، نگاهی می‌اندازم. نقش‌هایم پر شده از بال‌ها و باله‌هایی که در جان بوم، جایشان دادم. پرندگانی با هیبتی عجیب که در دل، ماهیانی بی‌تاب و گاه بی‌آب دارند. گویی هر بار با نقشی دوباره با کهن الگوهایی تکرار شونده (بال و ماهی) تکاپویی مرا از سکون می‌رهاندم و رستاخیزی را در میان نقش‌ها و شعرهایم تجربه می‌کنم.

آزاده نیکو درباره فروش آثار نمایشگاه نقاشی

«آنچه ماناست بال‌ها و باله‌هاست» و قیمت فروش آثار گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه برای فروش است و قیمت آثار از 850هزار تا 3میلیون و 500هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 این هنرمند درباره برگزاری ورک‌شاپ آموزشی همزمان با این نمایشگاه در گالری عمارت روبرو گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه ورک‌شاپ طراحی ذهنی با عنوان «ناهوشیاری» روز یک‌شنبه 12 شهریور از ساعت 18 الی21 برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر