افزایش سقف تعهدات «بیمه تکمیلی» بازنشستگان

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۳۳۶
افزایش سقف تعهدات «بیمه تکمیلی» بازنشستگان

رییس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی جزییات بسته تعهدی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان را تشریح و حق بیمه کسر شده بابت این امر در بسته خدمتی جدید را به ازای هر نفر ۴۴ هزار تومان اعلام کرد.

علی‌اصغر بیات جمعیت کنونی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان را ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این درحالی است که این جمعیت در سال ۹۲ که بیمه درمان تکمیلی را آغاز کردیم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بود. این امر نشان‌دهنده استقبال بازنشستگان از بیمه تکمیلی است و به همین دلیل کانون عالی باتوجه به اهمیت موضوع و صرف صلاح و ملاحظات خود سعی کرده شرکتی را انتخاب کند که بتواند توان مدیریتی و مالی داشته باشد و جمعیت بزرگ بازنشستگان را پوشش درمانی دهد؛ در این راستا با حساسیتی ویژه موضوع بیمه تکمیلی دنبال و قرارداد مربوطه را نهایی کردیم.

بیات در پاسخ به اینکه آیا حق پرداختی بیمه تکمیلی نسبت به سال قبل تفاوتی کرده است؟ گفت: سال قبل حق بیمه به ازای هر نفر ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان بود، اما امسال این رقم ۴۴ هزار تومان است. سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حق بیمه مشارکت دارد و به ازای هر نفر ۳ هزار تومان متقبل شده است که سالانه حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

 

ارسال نظر