روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۸۶۲

   افزایش 80 درصدی درآمد «ذوب»:  شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در دوره ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه ۱۳۹۸، معادل ۶۰ هزار و یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش سنا، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با سرمایه ۶۱ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان آبان‌ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد. شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در دوره یک ماهه یاد شده، معادل ۸ هزار و ۲۵۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است. بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره شمش کالایی با تولید ۶۷ هزار و ۸۸۸ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش ۹۰ هزار و ۳۹۲ تن در صدر فروش‌های شهریور ماه «ذوب» قرار گرفت. شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه سال جاری، معادل ۶۰ هزار و یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۸۰ درصدی برخوردار بوده است.

   پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی «حپترو»:  هیات‌مدیره شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی، معادل ۳۰۰ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد. شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی عنوان کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به ۸۰۰ میلیارد ریال دارد. بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه «حپترو» از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور خرید ۱۰ دستگاه کشنده فوتون، ۲۱ دستگاه تجهیزات راهساری و معدنی برای ورود به حوزه مذکور و همچنین خرید دو فروند کشتی متانول بر که در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۸ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

   سود هر سهم «شصدف» ۳ درصد کاهشی شد:  شرکت صنعتی دوده فام در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۸۳۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۸۹۷ ریال اعلام شده بود، کاهش ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت صنعتی دوده فام با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنعتی دوده فام در دوره یاد شده، مبلغ ۳۶۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۸۳۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۳ درصدی برخوردار است.

«شصدف» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۷۹ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین‌ترتیب مبلغ یک هزار و ۸۹۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

ارسال نظر