گشایش آخرین نماد سخاب‌

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۵۹

گروه بورس  

در هفته‌یی که پشت سر گذاشتیم، خبر اختصاص چهارمین عرضه اولیه سال جاری در فرابورس به شرکت لیزینگ ایران و شرق در نماد معاملاتی «ولشرق» و انجام این عرضه در نخستین روز هفته آتی انتشار یافت.

 همچنین مدیر عملیات بازار و اعضای فرابورس طی اطلاعیه‌یی از گشایش نماد آخرین مرحله سخاب‌ها یعنی «سخاب7» در دوشنبه آتی خبر داد. تعداد کل این اوراق که در تاریخ 28 اسفند ماه سال 95 از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی انتشار یافت 35میلیون ورقه بوده و بیست‌وهشتم اسفند ماه سال 97 نیز سررسید خواهد شد.

یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادهای هفته منتهی به 14مهر ماه، خبر انتقال 18نماد معاملاتی از «تابلو ب» بازار پایه به «تابلو پایه ج» بود که قرار است معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس زمان توقف این نمادها و شروع مجدد معاملات در تابلو «پایه ج» را اعلام کند.

گفتنی است این چهارمین مرحله از جابه‌جایی نمادها در بازار پایه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل افشای اطلاعات است. این 18نماد معاملاتی شامل نماد شرکت‌های بیمه آرما، داروسازی تهران دارو، سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران، سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین، سیمان لارستان، صنعتی دریایی ایران، صنایع بسته‌بندی ایران، فولاد کاویان، فروشگاه‌های زنجیره‌یی رفاه، کارخانجات کابل‌سازی تک، کارخانجات کابل‌سازی ایران، کشت و صنعت آبشیرین، کیوان، کارخانه فارسیت دورود، مجتمع معادن مس تکنار و شرکت نورد و لوله اهواز می‌شود.

 

ارسال نظر