معاملات آهسته و پیوسته در بازارهای آسیایی

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۱۰۶

 

 در حالی که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار آمار نرخ بیکاری در آمریکا هستند، قیمت ین با روند کاهشی همراه شد و شاخص‌های آسیایی نیز معاملات آرامی را سپری کردند. به گزارش سنا، معاملات در بازارهای توکیو، سئول و سیدنی با روند نوسانی همراه بود در حالی که شاخص آسیا پاسیفیک هشتمین ماه مثبت را پشت‌سر گذاشت و به بیشترین میزان نسبت به یک دهه گذشته رسید.

قیمت دلار با ثبات همراه شد در حالی که آمار کاهش میزان تورم و سخنان وزیر خزانه‌داری در خصوص ارزش دلار موجب امتداد روند کاهشی این ارز شد. در حالی که وزیر خزانه‌داری آمریکا طی سخنانی اعلام داشت کاهش قیمت دلار برای تجارت در آمریکا بسیار سودمند است، این سخنان کاهش قیمت دلار را در بازارهای جهانی ارز در پی داشته است. در استرالیا، قیمت اوراق قرضه دولتی این کشور با کاهش همراه شد در حالی که قیمت اوراق قرضه آمریکا نیز روند نزولی به خود گرفت.

در بازارهای سهام، شاخص تاپیکس ژاپن بین روند افزایشی و کاهشی سردرگم بود در حالی که شاخص نیکی در این کشور با رشد 0.1درصدی همراه شد. در ادامه شاخص کاسپی افت 0.1درصدی داشت و بورس هنگ‌کنگ با رشد 0.4درصدی شاخص اصلی همراه شد.

شاخص شانگهای نیز رشد 0.6درصدی را از خود به‌جای گذاشت در حالی که شاخص آسیا پاسیفیک 0.2درصد مثبت شد. اما در بازارهای کالایی قیمت نفت تگزاس با کاهش 0.6درصدی به هر بشکه 46 دلار و 96 سنت معامله شد. قیمت طلا نیز با کاهش 0.1درصدی هر اونس یک‌هزار و 320 دلار معامله شد.

 

 

ارسال نظر