جولان واحدهای غیرمجاز تعمیرات لوازم خانگی در صفحات گوگل

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۶۴۴

معضل جدیدی که این روزها گریبان برندهای بزرگی همچون سامسونگ و ال جی و... را گرفته، واحدهای غیرمجاز تعمیرات لوازم خانگی هستند که روز به روز نیز بر تعداد آنها در صفحات سرچ گوگل افزوده می شود.

برخی از واحدهای غیر مجاز در تعمیر لوازم خانگی با برنامه نویسی خاصی در قسمت سئوی خود و برندسازی اینترنتی و هزینه‌های بالایی که برای تبلیغات انجام داده‌اند، به گزینه‌های نخست صفحات سرچ گوگل تبدیل شده‌اند.

به عنوان مثال نمایندگی مجاز برند سامسونگ، سام سرویس، ال‌جی گلدیران، دوو، بوش و... است اما وقتی در گوگل سرچ می‌کنید، در ابتدا سایت servicecenter.repair را می‌بینید که خود را نمایندگی تعمیرات این برندها اعلام کرده است. این سایت که اتفاقا یک شماره 5رقمی را هم برای تماس مشتریان اعلام کرده، به هیچ عنوان نمایندگی این برندها نیست.  البته جولان غیر مجازها حالا باعث شده است که صدای مشتریان درآید و نمایندگی‌های مجاز و خدمات پشتیبانی لوازم خانگی می‌گویند از دست تلفن‌های شاکیان کلافه شده‌اند و به چند نیروی مازاد نیاز دارند تا به مشتریان توضیح دهند که آدرس را اشتباه رفته‌اند و کار را به غیر مجازها سپرده‌اند.

نکته جالب ماجرا اما آنجاست که برخی مسئولین صنفی از این مجموعه‌ها حمایت ویژه‌ای دارند و عملا جلوی برخورد با آنها را گرفته‌اند.

 

ارسال نظر