اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۱۷۰۸

ستاد زائران گمشده در مرز مهران فعالیت خود را آغاز کرد

ایلام|مدیرکل بهزستی استان ایلام از تشکیل و آغاز فعالیت زائران گمشده در مرز مهران خبر داد.

زهرا همتی دیروز از تشکیل و آغاز به کار ستاد زائران گمشده در اربعین امسال در مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: ستاد زائران گمشده در مرز مهران فعالیت خود را آغاز و علاوه بر اقدامات توانبخشی رایگان برای سالمندان و معلولان را در دستور کار خود دارد.مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: تجهیز شیرخوارگاه برای کودکان و امداد رسانی و اختصاص عصا و واکر به معلولان و سالمندان در این ستاد انجام می‌شود.

وی افزود: توزیع غذای گرم با مشارکت خیرین در مرز مهران بین افراد نیازمند و جامعه هدف مورد نظر بهزستی مانند سنوات گذشته انجام می‌شود.

دستگیری باند تهیه و توزیع 10 هزار تومانی‌های تقلبی

مشهد|سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس‌های 10 هزار تومانی تقلبی در مشهد و قوچان خبر داد. ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی قوچان در عملیاتی علمی و با ردزنی‌های اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این باند که جوانی 27 ساله بود را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند. سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم را دستگیر و در بازرسی از او 25 میلیون ریال اسکناس صدهزارریالی تقلبی کشف کردند. متهم2همدست خود را به پلیس معرفی و کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در اقدامی ضربتی 2 متهم دیگر پرونده را همراه با میلیون‌ها تومان اسکناس جعلی در مشهد دستگیر کردند.

یک میلیارد دلار برای رونق تولید در کشور اختصاص یافت

کرمان|رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم از اختصاص یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه واحدهای تولیدی کشور خبر داد.محمدرضا پورابراهیمی دیروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان که با رییس و هیات رییسه اتاق کرمان و مدیران بانک‌های استان برای پیگیری اجرایی شدن امهال وام‌های کشاورزی و اعطای تسهیلات برای واحدهای فعال اقتصادی برگزار شد اظهار داشت: دولت باید بپذیرد که از محل اعتبارات بودجه‌ای به کشاورزان اختصاص دهد تا مشکلات آنها تاحدودی برطرف شود.وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز در کشور در ماه‌های اخیر گفت: با تغییرات نرخ ارز در اقتصاد شاهد بودیم که منابع مورد نیاز سرمایه در گردش به میزان ارزش پول ملی افزایش پیدا کرده است.

پایان موج مسمومیت با مشروبات الکلی در البرز

کرج|رییس بیمارستان شهید رجایی کرج با بیان اینکه مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در دو موج شهریور و مهر رخ داد گفت: در این مدت مجموعاً 320 نفر به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند که متأسفانه 15 نفر از این افراد جان خود را از دست دادند. دکترمرتضی غوغایی افزود: در این مدت حدود 320 نفر به بیمارستان شهید رجایی کرج مراجعه کردند که متأسفانه 15 نفر از این افراد جان خود را از دست دادند. وی ادامه داد: طی روزهای اخیر کسی به دلیل مصرف مشروبات مسموم و تحت تأثیر موج دوم به بیمارستان مراجعه نکرده و می‌توان گفت که موج مسمومیت ناشی از مصرف در البرز به پایان رسیده است.

 

ارسال نظر