عرضه تخم‌مرغ در خوزستان کیلویی شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۶۵
عرضه تخم‌مرغ
در خوزستان کیلویی شد

خوزستان|

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از اجرای طرح مرحله‌یی نظارت بر مواد غذایی پرمصرف و فروش و عرضه تخم‌مرغ به صورت کیلویی در فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: عرضه و فروش تخم‌مرغ در فروشگاه‌ها باید به صورت کیلویی باشد. سید نورالله حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه‌یی که برای تشدید نظارت، بازرسی و تنظیم بازار اقلام مواد غذایی با حضور تعدادی از روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، اظهار کرد: همه فروشندگان تخم‌مرغ شامل عمده و خرده‌فروشی ‌باید نسبت به عرضه تخم‌مرغ به صورت وزنی و کیلویی به مردم و مصرف‌کنندگان اقدام کنند.

او با بیان اینکه اجرای طرح ویژه نظارت بر مواد غذایی در سطح استان از نیمه دوم دی ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی

در نظر گرفته شده برای اقلام مورد عرضه در واحدهای صنفی خود خواهند بود. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ضمن تاکید بر ارتقای سطح معیشتی مردم و کنترل قیمت‌ها در بازار عنوان کرد: اجرای طرح ویژه نظارتی و گشت‌های مشترک بازرسی، نظارت بر اقلام اساسی از جمله مرغ و تخم‌مرغ، گوشت قرمز و برنج از اقدامات انجام شده در بحث کنترل بازار است.

حسن‌زاده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه در ایام پایانی سال و نیز طرح‌های نظارتی ویژه پایان سال که شامل نظارت بر مواد غذایی، قصابی‌ها، رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری، مراکز اقامتی و سیاحتی، دفاتر هواپیمایی‌ها و نانوایی‌ها و غیره می‌شود از جمله اقداماتی برای کنترل و تنظیم بازار است. او عنوان کرد: در بخش نظارت بر کالا مقرر شده تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی در بخش کالا و خدمات وجود نداشته باشد.

 

ارسال نظر