روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۲۷۴

   سفیر جدید ایران در فدراسیون روسیه با روحانی دیدار کرد؛ پاد|

کاظم جلالی سفیر جدید ایران در فدراسیون روسیه دیروز و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد. روحانی در این دیدار با اشاره به روابط خوب دو جانبه و همکاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای تهران - مسکو برای نماینده کشورمان در انجام مطلوب وظایف و ماموریت‌های محوله آرزوی موفقیت کرد. رییس‌جمهور همچنین بر ضرورت اهتمام در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان به سرمایه‌گذاران و بخش‌های خصوصی و دولتی محل ماموریت و تلاش برای تسریع در اجرای توافقات فی مابین و توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه‌جانبه با روسیه به عنوان کشوری دوست و همسایه تاکید کرد.

   دشمن واقعیت قدرت ما در حفظ امنیت ملی را پذیرفته است؛ مهر |

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است. امیرسرتیپ امیر حاتمی دیروز با بیان اینکه ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است، تصریح کرد: همواره با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می‌گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس‌کننده و هزینه بر خواهد بود.  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان افزود: دشمنان بر اساس خوی سلطه طلبی و استکباری خود دایماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت‌ها، تغییر تصمیم‌ها و کاهش اراده و خواست دولت‌های منطقه و جهان استفاده می‌کنند و ما باید با درنظرگرفتن این موضوع همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

   دیدار ظریف و نخست‌وزیر قطر؛ خبرآنلاین |

وزیر امور خارجه کشورمان و نخست‌وزیر قطر درباره موضوعات منطقه‌ای و همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کردند. در دیدار ظریف با شیخ عبدالله بن ناصر آل‌ثانی نخست‌وزیر و وزیر کشور دولت قطر رییس دستگاه دیپلماسی ایران با تبریک برگزاری موفق «فروم دوحه» از سوی دولت قطر، از دومین حضور خود در این نشست ابراز خرسندی کرد . در این دیدار طرفین در خصوص همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف و مورد علاقه و همچنین موضوعات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. صبح دیروز نیز ظریف در دیدار با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همتای قطری خود در خصوص تحولات روابط دوجانبه، همکاری‌های دو کشور و همچنین موضوعات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرده بود.

   رییس‌جمهوری در جریان «زمان دقیق» اجرای طرح بنزینی بود؛ مهر |

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم می‌گوید: رحمانی‌فضلی در تاریخ ۲۲ آبان ماه در جلسه هیات دولت با حضور رییس‌جمهور اعلام کرده بود که ساعت صفر بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه، قیمت بنزین افزایش می‌یابد. احمد علیرضابیگی با اشاره به برگزاری چند جلسه کمیسیون‌های شوراها و سیاست داخلی با حضور وزیر کشور اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین در آستانه انتخابات مجلس، با هدف عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم انجام شد زیرا مجلسی که با محدودیت مشارکت روی کار بیاید، تأثیرگذار نخواهد بود و موی دماغ دولت نمی‌شود.

 

 

ارسال نظر