مطالبه‌گری مردم موضوع بدی نیست

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۹۶۱
مطالبه‌گری مردم 
موضوع بدی نیست

وزیر کشور با اشاره به حل بیش از 95 درصد مشکلات موسسات مالی توسط دولت گفت: برخی می‌خواهند این موضوعات را به گونه‌یی حل کنند که در آن رعب و وحشت اغتشاش و آسیب رساندن به اموال مردم وجود داشته باشد و چهره نظام‌مند و متعالی مردم ایران اسلامی را به عنوان قانون‌شکن معرفی کنند، قطعا نمی‌توانیم تحمل کنیم.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در نخستین اجلاس پنجمین دوره شورای عالی استان‌ها در خصوص حوادث و تجمعات اخیر در کشور گفت: در حوادث چند روز اخیر فرصتی پیش آمد تا بار دیگر افرادی که علیه مردم توطئه می‌کنند، دست‌شان رو شود. اینکه مردم نیز مطالبه‌گری کنند چیز بدی نیست. ما در گذشته نیز تجمعات داشته‌ایم و این تجمعات در مقابل استانداری، مجلس و... بوده که همیشه مسوولان تلاش کردند این مطالبات را به گونه‌یی پاسخ دهند که به محل اعتراض تبدیل نشود.

وی افزود: ما وارث موسسات و نظامات مالی بوده‌ایم که هیچ یک از آنها در این دولت اتفاق نیفتاده است و این موسسات زمانی تشکیل شده‌اند که هیچ حساب و کتابی برای تشکیل آنها وجود نداشته و لذا مردم را امروز دچار اشکال کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: مشکلات بیش از 95درصد این موسسات توسط دولت حل شده است و تنها حدود 3درصد آنها که رقم بالای 200میلیون تومان دارند، باقی‌مانده است. دولت به جد در قالب اقتصاد مقاومتی نسبت به رفع موانع تولید گام برداشته و خوشبختانه توانسته‌ایم مسائل و معضلات بسیاری همچون پدیده، موسسات مالی و... را به مرور حل کنیم.

 

ارسال نظر