با رأی دادن از حق خود دفاع کنید

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۷۹

عبدالله اسکندری درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد که «مردم می‌توانند با رأی دادن از حق خود دفاع کنند.» به گزارش ایسنا، این چهره‌پرداز سینما و تلویزیون درباره‌ لزوم مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: من به دوستان و افرادی که اطرافم هستم می‌گویم، سعی کنید که رأی بدهید؛ به دلیل اینکه همه ما سهمی در کشور داریم و باید سهم خود را از طریق انتخا‌بمان ادا کنیم.

اسکندری ادامه داد: من به عنوان یک انسان و شهروند معمولی به دوستان و افرادی که اطرافم هستند، یادآور می‌شوم که رأی دهند تا از این طریق از حق خود دفاع کنند. ما هنرمندان هم مانند شهروندان دیگر روز جمعه پای صندوق می‌رویم تا رأی ‌دهیم؛ البته باید یادآور شد که در تمام دنیا تعدادی از مردم رأی نمی‌دهند و این مختص کشور ایران نیست.

عبدالله اسکندری چهره‌پردازی را از سال۱۳۵۱ زیر نظر بیژن محتشم در تلویزیون آغاز کرد. 32سال فعالیت اسکندری در این عرصه باعث شد تا مجله «makeup artist» او را یکی از 10طراح مهم جهان در سال ۱۹۹۹معرفی کند. او تاکنون 5 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده و برنده تندیس خانه سینما شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر