روی کدال نشست

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۸۲

پوشش 59 درصدی پیش‌بینی‌های «شبندر»

شرکت پالایش نفت بندرعباس در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 95، معادل 59 درصد از پیش‌بینی‌هایش را محقق کرد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس سود هر سهم در دوره منتهی به 30 اسفندماه سال جاری را مبلغ 245 ریال برآورد و اعلام کرد طی دوره 6 ماهه این سال مالی با تحقق 14.4 تومان سود به ازای هر سهم، معادل 59 درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داده است. «شبندر» سود خالص دوره 6 ماهه منتهی 31 شهریورماه 95 را مبلغ 199 میلیارد تومان اعلام کرد. همچنین این شرکت دلایل تغییر اطلاعات پیش‌بینی سال منتهی به 30 اسفند 1395 (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه پیشین را به شرح زیر اعلام کرد: الف) افزایش نرخ نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی نسبت به پیش‌بینی اولیه، به دلیل افزایش نرخ بین‌المللی موارد ذکر شده بوده است. ب) نرخ ارز برای ماه‌های فروردین لغایت آبان، معادل میانگین نرخ بانک مرکزی برای ماه‌های یاد شده و برای ماه‌های آذر لغایت اسفند، براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت 32 هزار ریال فرض شده است و میانگین سال 95 با احتساب فرض‌های ارائه شده 3هزار و 172 تومان خواهد بود. ج) نرخ خرید نفت خام و میعانات گازی در دوره پیش‌بینی، براساس میانگین صورتحساب‌های دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش در 6ماهه اول سال 95 و ماه‌های مهر و آبان نشریه پلاتس و به ترتیب 39.46 و 41.79 دلار برای نفت خام و میعانات گازی منظور شده است. د) نرخ فرآورده‌های اصلی، براساس نرخ نرخ‌گذاری وزیر نفت و نرخ فرآورده‌های ویژه و نفتا، براساس نرخ‌های اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای فروردین لغایت آبان محاسبه و منظور شده است.


صورت‌های مالی 3ماهه سیمان دشتستان

سیمان دشتستان صورت‌های مالی 3ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1396 را با سرمایه ثبت شده 100میلیارد تومان به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. «سدشت» طی دوره 3ماهه منتهی به 30 آذرماه 1395، مبلغ 27.3 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشت. از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 8.4 میلیارد تومان رسید. از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ 5.8 میلیارد تومان به دست آمد. از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‌های مالی و مالیات کسر و پس از اضافه شدن درآمدهای غیرعملیاتی به آن سود خالص دوره معادل 2.5 میلیارد تومان کسب شد و بر این اساس مبلغ 26 ریال سود به‌ازای هر سهم محقق شد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تغییری را نشان نمی‌دهد. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 6.2 میلیارد تومان سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.


تحقق 15 درصدی پیش‌بینی‌های «ومعادن»

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره 6ماهه نخست امسال با تحقق 20 ریال سود به‌ازای هر سهم معادل 15 درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات سود هر سهم در دوره منتهی به 30 اسفندماه سال جاری را مبلغ 13.1 تومان برآورد و اعلام کرد طی دوره 6ماهه این سال مالی با تحقق 2 تومان سود به ازای هر سهم، معادل 15 درصد از پیش‌بینی‌هایش را پوشش داده است. «ومعادن» سود خالص در دوره منتهی به 30 آبان 1395 را مبلغ 55.8 میلیارد تومان اعلام کرد. «ومعادن» دلایل تغییر اطلاعات پیش‌بینی سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 95 (حسابرسی شده) را نسبت به اطلاعیه پیشین به شرح زیر اعلام کرد: باتوجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مجتمع فولاد خراسان و تقسیم سود انجام شده در آن مجمع نیاز به تعدیل اطلاعات پیش‌بینی شده برای سال 1394 بود که انجام و ارسال می‌شود.


افزایش 600 میلیون تومانی ارزش بازار «وگستر»

ارزش بازار گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذرماه سال جاری معادل 600میلیون تومان افزایش یافت. شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در ابتدای دوره یک ماهه آذر ماه، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 22.7 میلیارد تومان و ارزش بازار 16.7 میلیارد تومان در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده این شرکت طی این مدت معادل 200 میلیارد تومان افزایش یافت و به 23 میلیارد تومان رسید

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر