اخبار

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۸۲

قرعه‌کشی بانک آینده برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی جوایز دومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه سال جاری، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد. این مراسم با حضور اعضای محترم هیات نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها (متشکل از نمایندگان محترم دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران)، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان، مدیران و تنی چند از روسای شعب بانک آینده، برپا شد و طی آن، برندگان خوش‌شانس این حساب‌ها مشخص شدند.

در دومین دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، 95دستگاه خودرو سواری پژوپارس، 195کمک هزینه خرید صنایع دستی به همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر برای سپرده‌گذاران درنظر گرفته شده بود که با انتخاب برندگان در این مراسم، این جوایز به‌‌زودی به آنها اهدا خواهد شد.

مشتریان گرامی برای اطلاع از اسامی برندگان می‌توانند به تارگاه رسمی بانک آینده به نشانی اینترنتی:

(www.ba24.ir) و شعب این بانک مراجعه کنند. یادآور می‌شود‌ طرح افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده تا پایان شهریور سال جاری ادامه داشت که مورد استقبال چشمگیر هموطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.


تفاهمنامه بانک انصار

و سازمان حج و زیارت

نشست امضای تفاهمنامه میان بانک انصار و سازمان حج و زیارت در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا، با حضور ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و اوحدی رییس سازمان‌ حج‌ و زیارت و جمعی از معاونان بانک و سازمان مذکور برگزار و تفاهمنامه 8ماده‌یی همکاری برای توسعه حوزه اقتصاد زیارت کشور و ارائه خدمات اقامتی و اعتباری به زائران عتبات عالیات امضا‌ شد. به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، در مراسم امضای تفاهمنامه میان بانک انصار و سازمان حج و زیارت با موضوع ارائه خدمات مالی و اعتباری، خدمات زیارتی و مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات سازمان مذکور برگزار شد، مدیرعامل بانک انصار ضمن قدردانی از همکاری رییس و مسوولان ارشد سازمان یاد شده، بر اراده بانک انصار نسبت به ترویج ارزش‌های دینی و الهی تاکید کرد. آیت‌الله ‌ابراهیمی در آیین امضای تفاهمنامه مذکور رونق صنعت گردشگری زیارتی میان کشورهای مسلمان منطقه را حائزاهمیت برشمرد و موافقت خود را برای ارائه خدمات اعتباری و تسهیل شرایط تشرف مشتاقان زیارت عتبات عالیات و فراهم شدن فرصت بهره‌مندی زائران عراقی از امکانات اقامتی بانک انصار در شهرهای زیارتی اعلام داشت.


6500میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت به صنایع کوچک

در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط در ٦ماهه نخست سال جاری بانک صنعت و معدن حدود ٦هزار و ٥٠٠میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کوچک و متوسط در استان‌های مختلف کشور پرداخته است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن از این رقم ٢هزار و٥٠٠میلیارد ریال به سرمایه در گردش و ٤هزار میلیارد ریال به سرمایه ثابت طرح‌های صنعتی و تولیدی کشور تعلق گرفته است. میزان تسهیلات پرداخت شده به طرح‌های کوچک و متوسط در ٦ ماهه نخست امسال در مقایسه با میزان پرداختی در مدت مشابه سال ٩٤ توسط این بانک ٢‌درصد افزایش داشته است.

از میزان تسهیلات پرداختی یاد شده استان تهران با حدود ٢هزار میلیارد ریال، قزوین با حدود ٦٠٠میلیارد ریال و یزد با ٥٠٠میلیارد ریال به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات دریافتی را به خود اختصاص داده‌اند.


رتبه نخست «به‌پرداخت‌ملت» در خاورمیانه

براساس آخرین گزارش منتشره از نشریه معتبر نیلسون ریپورت (سپتامبر ۲۰۱۶)، شرکت به‌پرداخت ملت، در بین ۱۵۰شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، نشریه معتبر نیلسون ریپورت در آخرین نسخه منتشر شده خود در سپتامبر ۲۰۱۶، شرکت‌های برتر جهان را در حوزه پرداخت الکترونیک معرفی کرد که بر این اساس، شرکت به‌پرداخت ملت با پردازش بیش از 2میلیارد تراکنش در سال ۲۰۱۵، موفق به کسب رتبه اول در ایران و کل منطقه خاورمیانه شد و همچنین توانست در بین تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در جهان، رتبه بیست و سوم را به خود اختصاص دهد. بر این اساس، گزارش جدید نشریه نیلسون ریپورت حکایت از عبور شرکت به‌پرداخت از مرزهای داخلی و رسیدن به جایگاه رقابتی در سطح شرکت‌های بین‌المللی دارد.

بنا بر آخرین آمارهای منتشره، هم‌اکنون شرکت به‌پرداخت ملت با در اختیار داشتن ۲۵‌درصد از سهم بازار تراکنش‌های الکترونیک و ۳۴‌درصد از مبلغ آنها در کشور، با فاصله قابل توجهی نسبت به سایر شرکت‌های ایرانی در رتبه اول خدمات الکترونیک کشور قرار دارد. در عین حال طبق اعلام آخرین نسخه بولتن اقتصادی شاپرک، شرکت به‌‌پرداخت ملت با ضریب اثربخشی 1.6 بالاترین اثربخشی را در بین ۱۲ شرکت‌ داخلی پرداخت الکترونیک در اختیار دارد.

با وجود حجم بالای تراکنش‌ها، کیفیت فنی قابل توجه خدمات شرکت به‌ پرداخت ملت، باعث کسب بالاترین شاخص پایداری سیستم شده است. ضمن اینکه علاوه بر امتیازات فنی، پشتیبانی منسجم، منظم و گسترده این شرکت حتی در دورترین نقاط کشور نیز کم نظیر و شایان توجه است.

این گزارش حاکی است، شرکت به‌پرداخت ملت از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت است که در سال ۱۳۸۴ با هدف فعالیت در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک تاسیس شد و به استناد مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP) در کشور مشغول فعالیت است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر