سهم هنر و هنرمند اصفهانی در پروژه‌های عمرانی

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۹۳

اصفهان شهردار اصفهان گفت: با وجود تمام مشکلات ما از پا ننشسته و هر روز در حال افتتاح پروژه‌یی هستیم و سهم هنر و هنرمند اصفهانی نیز در این پروژه‌ها محفوظ است. به گزارش پایگاه اینترنتی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد میهمان خانه اکبر دباغیان هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای اصفهان شد. در این برنامه شهردار اصفهان پیگیر وضعیت تئاتر اصفهان شد و گفت: امروز کشور درگیر خشکسالی است و استان ما نیز در مرکز کشور به‌شدت با این مشکل دست به گریبان است و این امر باعث شده تا اکثر بودجه‌های شهر صرف عمران شود و به اندازه کافی برای هنر هزینه نشود.

وی ادامه داد: من از این امر احساس نگرانی دارم، اما تا آنجا که در توان شهرداری است، سعی می‌کند از هنر اصفهان حمایت کند. شهردار اصفهان عنوان کرد: امروز هنر اصفهان است که نام این شهر را زنده نگه داشته و این امر وام‌دار هنرمندان اصفهانی است و شهرداری اصفهان این امر را به‌طور کامل درک می‌کند و به دنبال حمایت و ارج نهادن به هنرمند اصفهانی است.

وی تصریح کرد: دعا کنید تا کشور از بحران و رکود خارج شود و در آن روز ما در حد توان از هنرمند تجلیل خواهیم کرد.

جمالی‌نژاد ابراز کرد: با وجود تمام مشکلات ما از پا ننشسته و هر روز در حال افتتاح پروژه‌یی هستیم و سهم هنر و هنرمند اصفهانی نیز در این پروژه‌ها محفوظ است.

وی تصریح کرد: هنر در شهرداری اصفهان ارج نهاده می‌شود و هرگز تئاتر اصفهان فراموش نمی‌شود؛ تئاتر اصفهان از مولفه‌های مهم هنری شهر است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر