اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۴۴۴

هوشمند‌سازی مدارس مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط بانک تجارت

تبریز بانک تجارت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نسبت به تجهیز و هوشمند‌سازی تعدادی از مدارس مناطق زلزله‌زده آذربایجان اقدام کرد. به گزارش تعادل، 50 مدرسه معرفی شده توسط اداره کل آموزش و پرورش و از محل همیاری کارکنان بانک تجارت در مناطق زلزله‌زده بالاخص روستای دورافتاده هریس، اهر، ورزقان و خدآفرین به اقلام رایانه‌یی، پرده پروژکتور مجهز شد. پیش از این با مشارکت بانک تجارت مدرسه امید فردای اهر در شهرستان اهر که در حادثه زلزله آذربایجان آسیب اساسی دیده بود، ساخته و به بهره‌برداری رسید. این توضیح ضروری است با انتخاب شعار راهبردی

« به احترام زندگی، به احترام فردا»، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت، یکی از برنامه‌های راهبردی در سال 1395 را ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در بانک تجارت معرفی کرده است.


فیش‌های حقوقی منتشره منتسب

به ایرالکو جعلی است

اراک در پی انتشار فیش‌های حقوقی منتسب به مدیران ایرالکو در فضای مجازی این شرکت نسبت به ارسال مواردی جهت تنویر افکار عمومی اقدام کرده است. در متن ارسالی این شرکت آمده است:

1- فیش‌های پخش شده جعلی بوده و فاقد اعتبار و سندیت است. 2- شرکت آلومینیوم ایران یک شرکت بورسی و خصوصی است که حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای موظف را هیات‌مدیره به عنوان نماینده حقوقی سهامدار تعیین می‌کند. 3- براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت، حقوق روزانه مدیرعامل از آغاز کار در دهم شهریورماه 94 به میزان 340هزار تومان، حقوق دو عضو دیگر موظف هیات‌مدیره به ترتیب 265 و 255هزار تومان و حقوق روزانه معاونت‌های شرکت 200 هزار تومان، حقوق مدیران شرکت از 120 تا 175 هزار تومان است و بنا به درخواست مدیرعامل کنونی ایرالکو حقوق روزانه وی کمتر از حقوق مدیرعامل پیش از وی تعیین شده است. (کلیه اسناد و مدارک موجود و قابل بررسی توسط دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی است)

4- براساس مصوبه هیات‌مدیره شرکت، میزان اضافه کاری ماهیانه مدیرعامل و اعضای موظف هیات‌مدیره 150 ساعت و 10 روز ماموریت است. 5- بدیهی است که هیات‌مدیره این شرکت جهت احقاق حقوق خود و مدیران آن در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح قانوینی است.


تحقق مدیریت واحد شهری با تعامل همه ادارات شهرستان

شهریار لیلا آجرلو رییس شورای اسلامی شهرستان قدس با اشاره به‌ضرورت تامین روشنایی معابر فرعی شهر اظهار کرد: روشنایی معابر نقش مهمی در افزایش ایمنی و ارتقای سیما و منظر شهری دارد و این اقدام باید به‌صورت مشارکتی توسط شهرداری و اداره برق صورت گیرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، وی افزود: عدم نور و روشنایی کافی درمعابر باعث ناامنی و ناکارآمد بودن معبر است، چراکه معبری که روشن نباشد، برای رانندگان، نیز تردد در آن پرخطر خواهد بود. آجرلو بابیان اهمیت روشنایی معابر در سیمای شهری نیز اضافه کرد: مدیریت شهری تنها در مجموعه شهرداری خلاصه نمی‌شود بنابراین تحقق مدیریت واحد شهری برای دستیابی به اهداف و تخصصی‌تر شدن ارائه خدمات به شهروندان از ضروریات به نظر می‌رسد. وی اذعان داشت: در همین راستا و باهدف افزایش ارتقای ایمنی ترافیکی، سهولت در تردد و ارتقای کیفیت محیط شهری و فضاهای عمومی، تامین روشنایی بلوار و معابر اصلی شهر باید با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد. رییس شورای اسلامی شهرستان قدس در خاتمه متذکر شد: برای گسترش بیشتر و تداوم همکاری‌های مجموعه شهرداری و اداره برق و سایر ادارت خدمات‌رسان شهرستان قدس پیشنهاد می‌کنیم که با برگزاری جلسات هماهنگی و هم‌اندیشی بتوانیم توسعه بیشتر از پیش خدمات شهری را شاهد باشیم.


برگزاری نشست‌ حلقه‌های صالحین

در شرکت آبفا اردبیل

اردبیل به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی و در هفته بزرگداشت معلم و روز کارگر، نشست‌های تخصصی با رویکرد ضرورت توجه به اندیشه‌های شهید مطهری در پایگاه توحید شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل، همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی و روزمعلم و روز کارگر جلسات حلقه‌های صالحین درپایگاه شهید توحید شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل برگزار شد. در این جلسات که با رویکرد پرداختن به اندیشه‌های استاد شهید مطهری و لزوم آشنایی آحاد مختلف جامعه و مخصوصا جوانان بسیجی با اندیشه‌های ایشان برگزار شد برنامه‌های پایگاه در راستای اجرای شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) مورد بررسی قرارگرفته و از حلقه‌های صالحین برتر تجلیل شد.


نابودی 500کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته

اراک رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 500 کیلوگرم موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در اراک شناسایی و معدوم شد. جمشید زند افزود: گشت اتاق اصناف از ابتدای امسال در بازرسی از 962 واحد صنفی، 106 واحد متخلف را شناسایی و اقلام تاریخ گذشته را کشف کرد. وی افزود: این اقلام شامل کنسرو ماهی، سس سالاد، انواع روغن زیتون خارجی، روغن هسته انگور، مرغ تازه بسته‌بندی و مواد پروتئینی سوسیس و کالباس است. وی اظهار کرد: بازرسان اصناف استان در این مدت به 11 مورد رعایت نشدن موارد بهداشتی و 133 مورد تقلب صنفی رسیدگی کردند و متخلفان به مراکز قضایی معرفی شدند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر