جریان‌سازی هنری با جشنواره استعدادیابی

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۶۹

آذربایجان‌شرقی|معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نبی‌اکرم(ص) تبریز در حاشیه برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره استعدادیابی هنری گفت: باید رابطه و ارتباط اثربخشی در فضای اجتماعی جامعه با دانشگاه‌ها وجود داشته باشد تا دانشگاه‌ها هم با ارائه خدمات این ارتباط را نزدیک‌تر کند.

محمدحسین دانشور گفت: امسال و در دومین دوره جشنواره استعدادیابی هنری نسبت به سال گذشته با رشد 10درصدی مواجه بودیم که این اتفاق نوید‌دهنده اتفاقی جدید در ارتباط با تعامل بین جامعه و دانشگاه بود.

لازم به ذکر است در دومین جشنواره استعدادیابی هنری دانشگاه نبی‌اکرم(ص) تبریز، 300 نفر در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی شرکت کرده‌اند که در مجموع تعداد 989 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده و تمام آثار در اختیار هیات داوران قرار گرفته تا ارزیابی شوند. نتایج بررسی هیات داوران، در مراسم اختتامیه جشنواره که در تاریخ 15 اردیبهشت ماه از ساعت 10:30صبح لغایت 12:30در محل تالار پتروشیمی تبریز واقع در بلوار استاد شهریار برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

همچنین نمایشگاه آثار برگزیده نیز از 11 الی 14 اردیبهشت ماه در محل نگارخانه عمارت شهرداری تبریز جهت بازدید عموم دایر است.

کلیه آثار ارسالی از تاریخ 11لغایت 14 اردیبهشت ماه از ساعت 14 الی 18 در نگارخانه عمارت شهرداری تبریز واقع در میدان ساعت به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم خواهد بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر